برگزاری تجمع بزرگ عاشوراییان وزارت راه و شهرسازی

تبلیغات بنری


جمع کثیری از مردم وزارت راه و شهرسازی در مراسم تشییع پیکر این شهید گمنام حضور یافتند.

یورنا به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز سوم تیرماه به مناسبت ماه محرم الحرام مراسم ختم امام حسین (علیه السلام) در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مهرداد بذرباش وزیر راه و شهرسازی، محمدعلی الزهرایی معاون اداری و توسعه منابع انسانی رئیس جمهور، سید میاد صالحی مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و هادی عباسی اصل، معاون رئیس جمهور. رئیس مسکن و عمران سعید غفوری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید، حجت الاسلام والمسلمین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، وحید قربانی رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی. و سایر مدیران و کارکنان این وزارتخانه به میزبانی مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی که عزاداران بر پیکر این شهید گمنام عزاداری کردند.

در این مراسم حجت الاسلام عبدالعلی رئیس اندیشه سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح طی سخنانی با تاکید بر اینکه این تسلیت گنجینه ای است که همه باید قدردان آن باشند، گفت: عاشورا -حسینی حاوی پیام های زیادی است. این پیام ها برای مردم شامل افشای باطل، احیای سنت پیامبر(ص)، احیای مکتب شهادت و حضور زنان و نقش آنها در حوادث بعد از شهادت در کربلا است.

وی با ذکر مصیبت های حادثه کربلا و شهادت امام حسین (علیه السلام) و یاران باوفایش، گفت: امام حسین (علیه السلام) در واقعه کربلا تمام سرمایه خود را فدای اسلام کرد. که باید الگوی همه باشد. ما

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *