خروجی شرکت‌های تولیدکننده شیرخشک روزانه کنترل می‌شود

تبلیغات بنری


مدیرکل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو با تایید اینکه در حال حاضر انبارهای شیر خشک زیادی در کشور وجود دارد، در عین حال بر نظارت روزانه بر تولید شرکت های تولید و توزیع شیر خشک تاکید کرد. .

یورنا به گزارش ایفدانا، علی رضا رستمی با اشاره به بحران شیرخشک در کشور طی یک سال گذشته و تلاش های انجام شده برای تثبیت بازار شیرخشک اظهار کرد: کمبود شیرخشک در این ماه به 4 محصول و برند رسید برای حل این مشکل، آن را سازماندهی کردیم.

وی تأخیر در بازیابی بیمه ها را از دیگر مواردی دانست که برای برخی شرکت های شیر خشک مشکل ایجاد می کند و گفت: البته بهبودی بیمه ها نسبت به سال گذشته بسیار بهتر شده است و کسانی که در سامانه تی تک ثبت نام کردند مطالبات خود را دریافت کردند. تا ماه می، و در نتیجه تاخیر بیمه از پنج ماه به حدود 50 روز افزایش یافته است. البته با برندهای بزرگ شیرخشک هم توافق کرده ایم که هر سه ماه یکبار تسویه حساب انجام شود.

رستمی همچنین اصرار مصرف کنندگان به استفاده از برند خاص شیرخشک را یکی دیگر از عوامل ایجاد برخی کمبودهای موقتی دانست و گفت: در این زمینه نیاز به فرهنگ سازی استفاده از برندهای جایگزین در مواقع ضروری است.

مدیرکل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو در پایان سخنان خود گفت: بنابراین اگر کمبود موقت در برخی برندهای خصوصی را کنار بگذاریم، کوپن انبارهای شیر خشک در استان ها هفت ماه است. و هشت ماه

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *