هندبال قهرمانی جوانان آسیا اردن ۲۰۲۴| پیروزی تیم ملی برابر چین در نخستین بازی

تبلیغات بنری


ملی پوشان جوان کشورمان با عبور از دیوار چین راهی دور بعدی مسابقات قهرمانی آسیا شدند.

یورنا- به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال جوانان ایران ساعتی پیش در مرحله مقدماتی هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا به مصاف چین رفت و در این دیدار با نتیجه 26 بر 30 پیروز شد.

شاگردان شریف مومن اگرچه در دقایق نیمه اول با تمرکز کمتری بازی کردند و از حریف عقب افتادند، اما در ادامه با تعویض های به موقع و درخشش همه بازیکنان توانستند بازی را کنترل کنند و به تدریج فاصله بین دروازه های خود را افزایش دهند. یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی چین در اثر برخورد با صابر حیدری مصدوم شد و از زمین خارج شد اما خط حمله ایران با چنان سرعت و قدرتی حمله کرد که چینی ها چاره ای جز تسلیم نداشتند. در نهایت شباب ایران با 8 گل پیروز این نیمه شد و نتیجه را 9 بر 17 به سود خود به پایان رساند.

ملی پوشان جوان هندبال کشورمان در نیمه دوم با توجه به توصیه کادر فنی در رختکن بازی را با تمرکز و دقت بیشتری آغاز کردند و با حفظ اختلاف امتیاز با تیم چین، بار دیگر در یک مسابقه ظاهر شدند. حمله قدرتمند و قدرتمندی بود و به مهاجمان اجازه خودنمایی در خط دفاع را داد، چین آماده و سرحال نبود و در نهایت در پایان مسابقه اولین حریف خود در مسابقات قهرمانی آسیا را با نتیجه 26 بر 30 شکست داد. . تیم چین با توجه به دو شکست به مرحله بعدی رقابت ها در کنار کویت راه یافت و فردا برای تعیین گروه به مصاف کویت می رود. این دیدار فردا سه شنبه 26 تیرماه ساعت 12:30 به وقت محلی آغاز می شود.

امیرحسین کرمی در پایان دیدار مقابل چین به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. تیم جوانان چین نیز روز گذشته با نتیجه 24 بر 28 مغلوب کویت شد و اکنون باید در ادامه مسابقات برای کسب رتبه های نهم تا سیزدهم تلاش کند. پیش از این دیدار دو تیم عربستان و هنگ کنگ به مصاف هم رفتند که عربستان با نتیجه 45 بر 19 پیروز شد. اردن تا 13 مرداد میزبان هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال جوانان آسیا خواهد بود. چهار تیم برتر این رقابت ها جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب می کنند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *