برگزاری هفته بهزیستی از ۳۰ تیر تا ۵ مردادماه با شعار نهضت حسینی؛ خدمت مردمی

تبلیغات بنری


مشاور امور بین بخشی و ارتباطات سازمان بهزیستی کشور به مناسبت گرامیداشت هفته مددکاری اجتماعی از 9 تیر لغایت 14 مرداد ماه سال جاری با شعار نهضت حسینی; خدمات عمومی گزارش داد.

یورنا به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور، مصطفی بابایی با بیان اینکه بهزیستی در دولت سیزدهم چهار شعار جهانی شدن، شفافیت، کارآمدی و هوشمندی را در برنامه های خود دنبال می کرد، گفت: عناوین روزهای این هفته به ترتیب رفاهی و خدماتی و ظرفیت سازی رفاهی و اجتماعی، بهزیستی، توانبخشی و توانمندسازی، رفاه و هوش خدماتی، رفاه و سلامت اجتماعی، رفاه، حمایت از خانواده است. و تحکیم، و رفاه. -حضور، شفافیت و پاسخگویی.

وی با اعلام اینکه در این ایام برنامه های متنوعی در سراسر کشور برگزار می شود، تصریح کرد: افتتاح همزمان 5 هزار طرح شامل طرح اشتغال زایی، تحویل 2 هزار و 642 واحد مسکونی و افتتاح مراکز و برنامه های اشتغال زایی به صورت متمرکز و از طریق. ویدئو کنفرانس در سراسر کشور

بابایی افزود: حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور در قالب ظرفیت سازی اجتماعی و نشست صمیمی با جامعه هدف در 500 محله هدف از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

مشاور امور بین بخشی و ارتباطات سازمان بهزیستی کشور گفت: سامانه جامع سازمان بهزیستی کشور و فاز اول سامانه اشتغال کشور در هفته جاری رونمایی می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *