زیرگذر بزرگراه شهید چمران تا پایان سال افتتاح می‌شود

تبلیغات بنری


مدیرعامل سازمان عمران و مهندسی شهر تهران از اجرای فاز نهایی انحراف ترافیک در بزرگراه شهید چمران با هدف تکمیل تونل جنوبی این بزرگراه در محدوده بوستان الزهرا خبر داد.

یورنا – به گزارش ماهانه، مهدی صداقتی، مدیرعامل سازمان نظام مهندسی و عمران شهر تهران با بیان اینکه احداث سقف تونل جنوب به جنوب بزرگراه شهید چمران در محدوده پارک گفتگو با توجه به حجم زیاد تردد در بزرگراه و عدم امکان انسداد این کریدور، مستلزم اجرای 3 مرحله انحراف و جابجایی تردد است وی تصریح کرد: پس از تسطیح سپر میانی بزرگراه و اجرای روکش آسفالت به زودی. فضای لازم برای اجرای مرحله نهایی انحراف ترافیک و احداث قسمت شرقی سقف تونل فراهم می شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر موانع اجرایی که مانع از اتمام پروژه می شود، ایرادات ملکی خط 7 مترو، خطوط لوله گاز، تیرهای روشنایی و تیرهای برق سیمانی را از جمله ایرادات باقی مانده به تونل جنوبی شهید برشمرد. بزرگراه چمران. الکردی ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری از پیشرفت 28 درصدی اجرای این پروژه خبر دهد تا راه را برای تحویل ترافیک به شهروندان باز کند.

به گفته صدقتی، بهره برداری از تونل جنوبی بزرگراه شهید چمران در محدوده بوستان نجار ضمن حذف دوربرگردان سطح فعلی و ایمن سازی ترافیک، دسترسی به خیابان النصر و خیابان الشهرآرا از سمت جلال شرقی را تسهیل می کند. جاده آل احمد و جنوب جاده شهید چمران ترافیک میدان توحید و تقاطع جاده شهید چمران و شهید حکیم را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *