مصرف بنزین در کشور افزایش یافت

تبلیغات بنری


مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: تغییر ساعت کاری باعث افزایش 11 درصدی بنزین در تهران و 6 درصدی افزایش بنزین در کشور شد.

یورنا – جلیل السالاری مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در حاشیه مراسم افتتاحیه مرکز تخصصی تعمیر جایگاه های هوشمند سوخت در جمع خبرنگاران درباره تصمیم هیات وزیران مبنی بر تغییر ساعت کاری رسمی صحبت کرد. همزمان با مدیریت بهینه مصرف برق، چون در ساعات اولیه بامداد بیشتر مردم با ماشین شخصی سر کار می روند و در ساعات پایانی، حوالی ساعت 13:00 بیشتر با ماشین شخصی رفت و آمد می کنند و این مشکل است. بوجود آمده است. باعث مصرف 1.5 میلیون لیتری بنزین در تهران شد.

وی افزود: در واقع تغییر ساعت کاری باعث افزایش 11 درصدی بنزین در تهران و افزایش 6 درصدی بنزین در کشور شد.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی تصریح کرد: ثبت نام الکترونیکی درخواست کارت سوخت برای خودروهای با شماره جدید اجرا شده است، اما برای خودروهایی که متقاضی دریافت کارت سوخت المثنی هستند، هم اکنون جلسات کارشناسی در حال برگزاری است بین همکاران در سامانه هوشمند سوخت و همکاران در تحقیق و توسعه گروه ناجی به طوری که اطلاعات مورد نیاز ما توسط گروه ناجی ارائه شود.

معاون وزیر نفت توضیح داد که از نظر ما مشکلی برای امکان ثبت الکترونیکی درخواست کارت سوخت وجود ندارد و با ارائه اطلاعات توسط فرجا، این سامانه برای ثبت نام سوخت المثنی در اختیار مردم قرار می گیرد. اپلیکیشن کارت به صورت آنلاین گفت: به نظر ما این کار انجام شده است، فقط باید اطلاعات بارگذاری شود و این سامانه بلافاصله در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

السالاری با بیان اینکه میانگین مصرف روزانه بنزین در سال 1403 هجری شمسی تاکنون به 121 میلیون لیتر رسیده است، گفت: بانک ملی در زمینه پرداخت الکترونیک در جایگاه های عرضه سوخت وارد شده است.

وی با بیان اینکه تعداد جایگاه های عرضه سوخت در کشور به طور مداوم در حال افزایش است و بحث نگهداری تجهیزات و تعمیرات مربوط به آن یک نیاز اساسی است، گفت: ایجاد رقابت برای دریافت خدمات در حوزه سوخت یک وظیفه قانونی است و این هدف را داشته است با بومی سازی و استفاده از توانمندی های شرکت های دانش بنیان و اضافه شدن بانک ملی به حمایت از تامین سوخت کشور محقق شده است.

مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ملی با بیان اینکه از درخواست بانک ملی برای ورود به حوزه انرژی و تامین بخشی از نقاط تامین برای حمایت بانکی از این بانک استقبال کردیم، افزود: گروه بانک ملی نیز در راستای حمایت و حمایت از کارتخوان ها فعالیت می کند. و همچنین خدمات تعمیر و پشتیبانی ارائه می دهد.

به گفته وی، راه اندازی مراکز پشتیبانی بانک ملی در تهران و مراکز استان ها می تواند از خرابی کارتخوان ها در نقاط عرضه در سراسر کشور بکاهد و بهترین کیفیت را در اختیار آنها قرار دهد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *