خدمات ادارات حراست، فریضه‌ای به سان عبادت است

تبلیغات بنری


رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی فرا رسیدن 31 تیرماه را به کارگران این مجموعه تبریک گفت و از زحمات بی دریغ آنان در این جایگاه مهم قدردانی کرد.

یورنا – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر: متن پیام آقای پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر به مناسبت روز دفاع مقدس به شرح زیر است:

به نام خدا

حفظ حریم خصوصی همسایگان، مشتریان و همکاران در هر سازمان مدیریتی و دفاع از ارزش های سازمانی وظیفه ای سخت و سنگین است. شکی نیست که صدیقین قائل به تسلط خداوند متعال بر اعمال بندگانش، از همه شایسته ترین افراد برای این مسئولیت هستند و بر این اساس نام شریف «حارست» به اسم اعظم گره خورده است. مردم مذهبی.

مردان و زنان پاکدامن و متقی که مسئولیت سنگین پاسداری از همکاران و ارباب رجوع را بر عهده دارند، با اخلاق نیکو و حسن خلق، الگوی تعالی و اخلاق دیگران هستند و به دلیل ایمان و دین، به جذب آنان افتخار می کنند. کمک حداکثری به حل مشکلات با حفظ کرامت انسانی، موجبات رضایت خداوند را فراهم می کنند.

خدمت ادارات و یگان های امنیتی به دیگران وظیفه ای مانند عبادت است و نتیجه آن کمک به پیشرفت سازمان، رفع موانع و جلوگیری از حوادث جدی است.

31 تیرماه روز پاسداری همزمان با 5 تیرماه، روز خجسته تاسیس شورای نگهبان را به تمامی کارکنان ادارات حراست سازمان های دولتی و غیردولتی اعم از مدیریت و کارکنان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نمایم. از طرف اداره کل حراست جمعیت هلال احمر برای ایشان سلامتی و موفقیت در انجام وظایف محوله با عنایت خداوند متعال مسالت دارم.

برحسین کولیوند

رئیس جمعیت هلال احمر

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *