اقدام دفاتر پیشخوان برای ارائه خدمات مالیاتی

تبلیغات بنری


مراسم افتتاحیه رسمی ارائه خدمات مالیاتی در ادارات دولتی با حضور وزیر اقتصاد و رئیس سازمان امور مالیاتی کشور برگزار شد.

یورنا – طبق اعلام سازمان امور مالیاتی کشور، در راستای تکریم مودیان و تسهیل در ارائه خدمات مالیاتی به مودیان، از امروز سه شنبه 28 تیرماه، خدمات مالیاتی از طریق دفاتر خدمات دولتی در سراسر کشور ارائه می شود.

در چهارمین روز از هفته فرهنگ مالیاتی با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد و سوبانیان رئیس سازمان امور مالیاتی کشور تجمع مودیان ارائه خدمات مالیاتی به مودیان در پیشخوان خدمات دولت رسما آغاز شد.

آقای محمد هادی سبحانیان رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در این مراسم گفت: اگر بخواهیم فرهنگ مالیاتی در کشور توسعه یابد و نظام مالیاتی مانعی برای کسب و کار نباشد باید کاهش و تعدیل شود. وظایف مالیات دهندگان .

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با طرح این سوال که چرا مؤدی در صورتی که می تواند تکالیف خود را در منزل، محل کار یا با استفاده از تلفن همراه انجام دهد، باید مراجعه حضوری به ادارات مالیاتی را ضایع کند. وی گفت: اولویت ما این است که فعال اقتصادی وارد نظام مالیاتی نشود و وقت خود را صرف سرمایه گذاری، تولید و اشتغال کند.

سبحانیان گفت که یکی از اقدامات، توانایی برون سپاری خدمات مالیاتی بود. چه به صورت میز پیشخوان و چه در قالب اپلیکیشن های موبایلی که از طریق آن افراد می توانند از تلفن همراه خود برای انجام کارهای مرتبط استفاده کنند.

وی ادامه داد: بیش از 120 دفتر پیشخوان در سراسر کشور پرسنل هستند و می توانند خدمات مالیاتی را به مودیان ارائه کنند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *