وقوع گردوخاک در نیمه شرقی، مرکز و دامنه‌های جنوبی 

تبلیغات بنری


یک کارشناس سازمان هواشناسی گفت: پیش بینی می شود طی چند روز آینده در نیمه شرقی و دامنه های مرکزی و جنوبی استان البرز وزش باد و گرد و خاک رخ دهد که باعث کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد.

یورنا- به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی در تشریح وضعیت جوی کشور گفت: امروز در برخی مناطق شمال غرب، برخی از مناطق رشته کوه البرز و برخی مناطق. گلستان. در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات غربی و در جنوب کرمان و هرمزگان بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: شدت بارندگی امروز مربوط به شمال خراسان و شمال خراسان رضوی است.

گدرزی با بیان اینکه از شنبه تا سه شنبه در اکثر مناطق کشور جوی پایدار خواهد بود، اضافه کرد: روز شنبه در ارتفاعات سواحل خزر، البرز مرکزی و خراسان رضوی بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

به گفته وی، پیش بینی می شود طی چند روز آینده وزش باد و گرد و خاک در نیمه شرقی و دامنه های مرکزی و جنوبی استان البرز رخ دهد که منجر به کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در این مناطق شود.

یک کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در سواحل شمالی و دامنه های شمال شرقی و جنوبی البرز کاهش نسبی دما داریم و از شنبه تا دوشنبه افزایش نسبی دما و تداوم هوای گرم در بیشتر مناطق.» بخش‌هایی از کشور به‌ویژه مرکز، جنوب و جنوب شرق کشور».

وی افزود: پیش بینی می شود امروز در تهران ابر و وزش باد افزایش یابد. حداکثر دمای پایتخت به 38 درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *