بازگشت ۴۹ هزار و ۱۴۰ زائر حج به کشور/ ادامه بازگشت زائران تا ۲۴ تیر

تبلیغات بنری


گفتگو

رئیس عملیات حج شرکت فرودگاه ها با اشاره به بازگشت 49 هزار و 140 زائر به کشور گفت: بازگشت حجاج تا سوم تیرماه ادامه دارد.

محمد حسین آجیلیان، مسئول عملیات حج در شرکت فرودگاه ها گفتگو با میزان وی در تشریح آخرین روند بازگشت حجاج گفت: روند بازگشت حجاج از اول تا 30 تیرماه آغاز شد و 49 هزار و 140 زائر با 207 پرواز از مدینه منوره و جده به فرودگاه های متعلق به شرکت فرودگاه ها بازگشتند.

وی افزود: روند بازگشت زائران از 14 فرودگاه به پایان رسیده و در حال حاضر روند بازگشت به فرودگاه های اردبیل، گرگان، ارومیه و یزد در حال انجام است.

رئیس عملیات حج شرکت فرودگاه ها با اشاره به تاریخ بازگشت حجاج به کشور گفت: بازگشت حجاج به دلیل تاخیر در پروازها تا سوم تیرماه آینده ادامه دارد.

آجیلیان به روند تاخیر در روند بازگشت حجاج اشاره کرد و تاکید کرد: تاخیری در فرودگاه در روند خروج زائران که شامل کارهای فرودگاهی می شود وجود نداشت اما به دلیل ناوگان در روند بازگشت حجاج تاخیر داشت. شرایط و مسائل مربوط به چمدان مسافر.

بر اساس این گزارش، با توجه به تاثیر شرایط جوی و ظرفیت های فرودگاهی بر روند بازگشت زائران و احتمال شیوع بیماری ها در بین زائران از جمله تب دنگی، بهتر است گیرندگان از مراجعه به فرودگاه ها خودداری کنند تا بازگشت زائران ایرانی می توانند بدون مشکل و سریع در فرودگاه های کشور حضور یابند.

روند اعزام زائران با 244 پرواز از 18 فرودگاه اهواز، ساری، یزد، کرمان، رشت، اردبیل، تبریز، زنجان، شیراز، مشهد، اصفهان، زاهدان، بندرعباس، بیرجند، ارومیه، بوشهر، گرگان و همدان به پایان رسید. 22 ژوئن رسید.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *