هدف تولید روزانه ۵.۵ میلیون بشکه نفت در افق ۴ ساله تحقق یافتنی است

تبلیغات بنری


وزیر نفت با اشاره به رشد 8 درصدی حوزه نفت و گاز در برنامه هفتم گفت: با برنامه ریزی های انجام شده می توانیم به هدف تولید روزانه 5550 هزار بشکه نفت در افق برنامه دست یابیم. چهار سال.

یورنا – به گزارش شانا، جواد اوجی امروز (چهارشنبه 29 تیرماه) در جلسه شورای دولت که به ریاست محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری برگزار شد، در گزارشی از برنامه های توسعه ای اجرا شده در وزارت نفت در خصوص ثبات تولید نفت میزان تولید نفت تا پایان سال 1402 هجری شمسی به 3 میلیون و 600 هزار بشکه رسید و با قراردادهایی که با پیمانکاران مجرب منعقد شد، تولید نفت در سال 1403 به 4 میلیون بشکه در روز می رسد و این افزایش 400 هزار بشکه ای باعث افزایش تولید خواهد شد. فروش سالانه نفت این کشور به 10 میلیارد دلار می رسد.

وی با اشاره به رشد 8 درصدی صنعت نفت و گاز در برنامه هفتم گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در افق چهار ساله می توانیم به تولید روزانه 5 میلیون و 500 هزار بشکه نفت برسیم.

سرپرست رئیس جمهور در این دیدار ضمن تاکید بر اجرای وظایف و پرهیز از هرگونه تعلل در امور دولت، همکاری همه جانبه با رئیس جمهور منتخب و دولت چهاردهم را ضروری دانست و افزود: اعضای دولت مردمی همچنان که کردند. تاکنون همکاری کامل با آقای پزشکیان صورت گرفته است و همکاران ایشان تا لحظه واگذاری امور به دولت چهاردهم این رویه را ادامه دادند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *