ماجرای خرید و فروش همستر کامبت در فضای مجازی

تبلیغات بنری


خرید و فروش آنلاین همستر کمبت در حالی که این بازی هنوز در لیست نیست، قیمت های عجیبی برای آن در نظر گرفته است.

یورنا- مبارزه همستر در آوریل 1403 هجری قمری راه اندازی شد و با توجه به تجربه مبادله ارزهای «نات کوین» در بورس ها، به مرور زمان کاربران زیادی را در گروه های سنی مختلف به خود جذب کرد.

با توجه به تعداد زیاد کاربران این بازی، تاریخ درج آن یکی از مهم ترین سوالاتی است که ذهن علاقه مندان را به خود مشغول کرده است.

نکته اینجاست که هنوز زمان دقیق عرضه این بازی محبوب مشخص نیست، اما عده ای اقدام به خرید و فروش آن در پلتفرم های آنلاین کرده اند.

با نگاهی گذرا به یکی از سایت های خرید و فروش آنلاین، قیمت های عجیب این بازی را می بینید که هیچ قاعده ای ندارد و همه قیمت درخواستی را در سایت ها بالا برده اند.

همسترها به صورت آنلاین خرید و فروش می شوند در حالی که این اسباب بازی هنوز در لیست نیست و تجارت آنها عملا غیرقانونی است.

یکی از فروشندگان بازی همستر اکانت خود را با سود 3 میلیون و 26 میلیون سکه به قیمت 100 میلیون تومان در معرض فروش قرار داد و در توضیحات گفت: “همه کارت ها آخرین آپدیت هستند” و ” قیمت محصول ثابت است و تخفیفی ندارد.»

فروش همستر

یکی دیگر از کاربرانی که 2 میلیون و 190 هزار و با 368 میلیون سکه سود کرده است، 150 میلیون تومان برای حساب خود قیمت گذاشته و در توضیحات می گوید با 2 آیفون 15 پرومکس معامله خواهد کرد.

فروش همستر

کاربران فضای مجازی شروع به خرید و فروش همستر با قیمت های گزاف کردند اما از قیمت و زمان درج آن چیزی مشخص نیست و مشخص نیست خریداران این حساب ها چه کسانی هستند و چه کسانی هزینه خرید را پرداخت می کنند.

چندی پیش معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران از عرضه و قیمت گذاری ارزهای رمزنگاری شده خبر داد تولید، عرضه و قیمت گذاری ارزهای رمزنگاری شده از جمله نات کوین و همستر کمبت تحت نظارت هیچ رسمی داخلی و بین المللی نیست. مقامات و از دست دادن امکان ضرر کامل برای سرمایه صاحب آن آسان است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *