۹۰۵ دستگاه خودرو عملیاتی جدید به ناوگان هلال احمر امروز پنجشنبه اضافه می‌شود

تبلیغات بنری


رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اضافه شدن 905 دستگاه خودروی عملیاتی جدید به ناوگان جمعیت هلال احمر خبر داد.

یورنا – به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ بابک محمودی گفت: تجهیزات امداد و نجات جمعیت هلال احمر که پرمخاطب ترین خودرو است، 905 دستگاه خودرو عملیاتی شامل 300 دستگاه آمبولانس، 605 دستگاه خودروی امدادی و 3 فروند بالگرد که چندین سال از کار افتاده بود، آماده شد. چرخه عملیاتی سال گذشته و امسال.

وی افزود: همچنین اضافه شدن سامانه های ارتباطی را داریم که شامل حدود 900 نوع دستگاه بی سیم و تجهیزات ارتباطی است که پوشش نسبتاً خوبی در سراسر کشور دارد که پوشش دیجیتال و مطمئنی را برای عملیات امدادی فراهم می کند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در کشور تصریح کرد: 20 فروند پهپاد جستجو و نجات توسط شرکت دانشبانیان در حال اجراست و به زودی عملیاتی می شود و امروز نیز مراسمی برای پیوستن این پهپادها داریم.

المحمودی ادامه داد: دوربین های دید در روز و شب که برای عملیات جست و جو و نجات لازم و موثر است با حمایت شرکت های بومی و آگاه و چه خوب است که جمعیت هلال احمر 5 فروند هواپیما برای پشتیبانی از این شرکت ها و ساخت آن ها در اختیار جمعیت هلال احمر قرار دهد. تجهیزات نجات و نجات این طناب دریایی به گونه ای طراحی شده است که در مواقع سیل و عملیات ساحلی نجات دهد.

وی افزود: این 5 خودرو در واقع برای آغاز تست های عملیاتی به مناطق ساحلی اعزام می شوند و پس از بازخورد عملیاتی، برنامه ریزی برای خط تولید گسترده تر به اضافه 54 خودروی سبک و سنگین که نیاز به تعمیر اساسی دارند، انجام می شود. سال هاست که گاهی گیر افتاده اند و امروز با بهبودی که صورت گرفته، دوباره به ناوگان هلال احمر خواهند پیوست.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *