انتظار نداریم تمام ورزشکاران اعزامی به مدال برسند/ آنها نه تنها برای خودشان بلکه برای کشور می‌جنگند

تبلیغات بنری


وزیر ورزش و جوانان گفت: توقع نداریم همه ورزشکاران مدال آوری کنند اگرچه کسب مدال های المپیک برای ما مهم است.

یورنا- کیومرث هاشمی در حاشیه دیدار دوستانه با ورزشکاران اعزامی به المپیک پاریس گفت: به همه مادران قهرمانان عزیز خوش آمد می گویم. خوشحالم که چنین فضای دوستانه ای ایجاد شده و مادران ورزشکار برای اولین بار در کنار فرزندان خود نشسته اند و با دیدن آنها احساس غرور می کنند. این دیدار به پاس حضور این عزیزان صورت گرفت. امیدوارم کاروان ما با دعای شما بهترین نتیجه را بگیرد.

وی افزود: با اینکه امروز مادرم در قید حیات نیست اما هر چه دارم از دعای مادر عزیزم است. در آستانه اعزام ورزشکاران به المپیک پاریس هستیم و به همین دلیل تمام تلاش خود را به کار گرفته تا این کاروان به بهترین شکل اعزام شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: این هیئت حاصل سال ها تلاش است چرا که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک شرایط خوبی را برای ما فراهم کردند تا حضور موفقی داشته باشیم. انتظار مدال آوری همه ورزشکاران را نداریم اما با توجه به سطح و توانایی ورزشکاران ایرانی و اجرای آنها در مسابقات المپیک امیدواریم عناوین زیادی کسب کنیم. اگرچه کسب مدال المپیک برای ما مهم است، اما مسائل دیگری نیز برای ما مهم است.

آل هاشمی اضافه کرد: بار اصلی المپیک همیشه بر دوش وزنه برداری، کشتی و تکواندو بوده است که خوشبختانه برخی از روسای فدراسیون ها در گروه ما قهرمان المپیک بودند و اکنون وارد عرصه مدیریت شده اند. با توجه به حضور قهرمانان عزیز در فدراسیون ها، آغوش ما برای پذیرش آنها در عرصه مدیریت باز است و این را بارها ثابت کرده ایم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: اگر ورزشکاران حداکثر توان خود را داشته باشند مردم خوشحال خواهند شد. یک روز در کمپ ژیمناستیک بودم و به حرکت 2 یا 3 فکر می کردم مهدی الفتی وی خاطرنشان کرد: اگر بتواند این کار را تکرار کند، قطعا به مدال خواهد رسید. برخی از ورزشکاران دارای سوابق و شرایط تمرینی هستند که به گفته مربیان آنها در صورت تکرار در زمین مسابقه، مدال هایی برای آنها کسب می شود.

وی با اشاره به اینکه نباید از نقش مادر غافل شد، گفت: نباید نقش پدر را در مسیر موفقیت ورزشکاران نادیده بگیریم، بلکه نقش مادر نیز اجتناب ناپذیر است.

آل هاشمی با اشاره به اینکه 207 کشور مختلف در المپیک با یکدیگر رقابت خواهند کرد، خاطرنشان کرد: ورزشکاران نه تنها برای خودشان بلکه برای کشورشان هم می جنگند. آنها سال ها تلاش کرده اند و باید تمام تمرکز خود را برای موفقیت به کار گیرند تا دل میلیون ها ایرانی را با موفقیت خود شاد کنند. مربیان نیز نقش خانوادگی برای ورزشکاران دارند و امروز از ورزشکاران، مادران و مربیانشان قدردانی و تشکر می کنم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *