آمادگی کامل صنعت برق برای تامین برق مراکز برگزاری آزمون سراسری

تبلیغات بنری


مدیرعامل شرکت التونیر از آمادگی صنعت برق برای تامین برق پایدار مراکز آزمون سراسری امروز و فردا (پنجشنبه و جمعه) خبر داد.

یورنا به گزارش پایگاه خبری توفانیر، مصطفی رجبی مشهدی افزود: با وجود افزایش شدید دما و در نتیجه افزایش شدت مصرف برق در کشور، صنعت برق به ویژه امروز تمام تلاش خود را برای تامین برق پایدار کشور به کار خواهد گرفت. فردا که مرحله دوم آزمون سراسری در کشور برگزار می شود، علاوه بر اقدامات لازم در این زمینه، نیروهای عملیاتی خود را به منظور نظارت و آمادگی کامل در حوزه های امتحانی مستقر کرده است.

وی همچنین از استقرار و ورود دیزل ژنراتورهای سیار به این اداره برای اطمینان از پایداری شبکه برق مراکز امتحانی خبر داد و اظهار داشت: سامانه 121 مرکز حوادث برقی به صورت شبانه روزی در صورت بروز هرگونه قطعی برق و یا به دنبال آن آماده باش است. خسارت. در صورت دریافت گزارشات احتمالی، اقدامات لازم برای رفع نواقص شبکه و تثبیت برق شهروندان به ویژه حوزه های امتحانی انجام می شود.

مدیرکل شهرک در عین حال خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های لازم برای تامین پایداری برق در مناطق انجام شده و آموزش های لازم به مسئولان این مناطق به منظور تسهیل در ارتباط با عملیاتی و عملیاتی ارائه شده است. نیروهای حادثه این شرکت مشکلات احتمالی در زمینه برق را حل می کند.

سخنگوی رسمی صنعت برق با آرزوی موفقیت در آزمون سراسری برای آینده سازان کشور گفت: نیروهای عملیاتی صنعت برق تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا در برق رسانی به مناطقی که برق وجود دارد وقفه ای ایجاد نشود. کنکور سراسری برگزار می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *