چالش عجیب و بزرگ نکونام و استقلال؛ لیستی که جا ندارد

تبلیغات بنری


باشگاه فوتبال استقلال به عنوان یکی از مدعیان خود را برای فصل آینده آماده می کند که با توجه به فهرست کامل بازیکنان خود برای جذب بازیکنان جدید با مشکلات جدی مواجه شده است.

یورنا – در حالی که چند هفته ای است که فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران آغاز شده و تیم ها در تلاش برای حذف و اضافه کردن بازیکنان مورد نظر خود هستند، تیم های رقیب نیز برای حفظ بهترین ها دست به کار شده اند تا از این رقابت ها پیشی بگیرند.

طبق قانون جدید مقررات لیگ، تیم های لیگ برتر انگلیس اجازه دارند در این فصل 20 بازیکن بزرگسال را در فهرست خود قرار دهند، موضوعی که با وجود اضافه شدن سهمیه نسبت به فصل گذشته به یکی از چالش های جدی باشگاه ها تبدیل شده است.

استقلال هم در این فصل با این چالش روبرو خواهد شد. آبی بوکانی علاوه بر حضور در رقابت های داخلی به دنبال حضور در لیگ نخبگان آسیا نیز است تا هر چه بیشتر تیم خود را تقویت کند تا ناکامی های فصل گذشته را فراموش کند.

لیست بزرگسالان استقلال با خرید تولد زکیبور و محمد حسین اسلامی به 26 نفر رسیده است، لیستی که قانوناً باید 20 نفر باشد و اکنون 6 بازیکن بیشتر از سهمیه در نظر گرفته شده است تا در روزهای آینده شاهد خروج حداقل 6 بازیکن از لیست استقلال باشیم.

بسته به شرایط آسیب کوین یاماگا و مهدی مهدی پور به نظر می رسد هر دوی این بازیکنان فعلا از لیست آبی پوشان خارج شوند تا جا برای بازیکنان جدید باز شود.

از سوی دیگر، بسته به آنچه در آن گنجانده شده است ابوالفضل الجلالی این بازیکن به زودی به خدمت سربازی می رود و نامش از لیست بزرگسالان حذف می شود.

البته طبیعتا استقلال برای امضای قرارداد زکی پور و اسلامی باید 3 بازیکن دیگر را هم از لیست خود حذف کند. از سوی دیگر نکونام همچنان به دنبال جذب بازیکنان بیشتر برای تقویت تیمش است که به نظر می رسد باید شاهد خروج بازیکنان بیشتری از لیست آبی پوشان فعلی باشیم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *