برگزاری جلسه ستاد اجرایی انتخابات مجامع در هلال‌احمر

تبلیغات بنری


جلسه ستاد اجرایی انتخابات جمعیت هلال احمر به صورت الکترونیکی با فرمانداری ها برگزار شد.

یورنا – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر: ظهر امروز جلسه ای در ستاد اجرایی مرکزی انتخابات شوراها و اعضای شورای عالی هلال احمر به صورت الکترونیکی و ویدئو کنفرانس با فرمانداری ها برگزار شد.

یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال احمر در این جلسه گفت: انجام بیماری های انتخابات مجلس نمایندگان در دوره های گذشته ضروری است. امسال به دلیل شهادت رئیس جمهور و همزمانی انتخابات ریاست جمهوری و جمعیت هلال احمر، تقویم انتخاباتی در هلال احمر تغییر کرد اما برنامه انتخاباتی به خوبی اجرا می شود.

وی ادامه داد: آنچه در انتخابات مجلس نمایندگان اهمیت دارد این است که به صورت سالم و قانونی برگزار شود و این انتخابات باید با هم افزایی، همدلی و همکاری درست انجام شود.

لازم به ذکر است این جلسه با حضور یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر و نمایندگان هیأت اجرایی انتخابات این جمعیت برگزار شد. در این جلسه وظایف نمایندگان ستاد انتخابات شوراها، شرایط تشکیل ستاد اجرایی استان ها، چالش های پیش روی انتخابات شوراها و جزئیات شرایط شرکت کنندگان در انتخابات بررسی شد.

لازم به ذکر است که امروز ۲۸ تیرماه آخرین روز ثبت نام از نامزدهای انتخابات مجلس نمایندگان است.

انتخابات جمعیت هلال احمر قرار است 28 مردادماه برگزار شود و بیش از 750 هزار نفر از داوطلبان، امدادگران و جوانان حق شرکت در این انتخابات را دارند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *