آغاز نشست مدیران کمیته دائم خدمات آبشناسی سازمان جهانی هواشناسی در تهران

تبلیغات بنری


رئیس امور بین الملل سازمان هواشناسی کشور گفت: نشست دو روزه مدیران کمیته دائمی خدمات هیدرولوژیکی و مدیریت منابع آب سازمان جهانی هواشناسی برای پیشبرد برنامه مشترک سازمان (WMO) در این زمینه بهسازی محیط زیست، بهره برداری از سامانه هشدار سیل در ایران را آغاز کرد.

یورنا به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بهاری عربی رئیس امور بین الملل سازمان هواشناسی کشور از آغاز نشست دو روزه مدیران کمیته دائمی خدمات هیدرولوژیکی و مدیریت منابع آب خبر داد. سازمان جهانی هواشناسی تصریح کرد: در این نشست مسائل مربوط به سیل، زیرساخت ها، هشدار سیل در ایران و خطرات سیل بررسی شد.

وی ادامه داد: در بخشی از این نشست همچنین به موضوع تغییر اقلیم و اثرات آن بر افزایش سیل، خسارات جانی و مالی و سایر پیامدهای ناشی از این پدیده اشاره شد.

رئیس امور بین الملل سازمان هواشناسی کشور گفت: این جلسه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، یوری سیمونوف رئیس سازمان هواشناسی کشور و مارسلو کرنو رئیس کمیته دائمی خدمات هیدرولوژیکی برگزار شد. . معاون کمیته دائمی خدمات هیدرولوژیکی و رامش تریپاتی، مسئول برنامه مدیریت سیلاب بخش هیدرولوژی و مدیریت منابع آب سازمان جهانی هواشناسی تشکیل جلسه داد.

عربی خاطرنشان کرد: در این جلسه مدیران و کارشناسان شرکت مدیریت منابع آب وابسته به وزارت نیرو نیز حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: در حاشیه این نشست مدیران و کارشناسان سازمان جهانی هواشناسی از برخی از واحدهای عملیاتی این سازمان و سامانه های هشدار سیل در کشور بازدید کردند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *