برگزاری مسابقات جهانی ربوکاپ در ۱۵ لیگ/ترویج فناوری‌های نوین رباتیک و هوش مصنوعی 

تبلیغات بنری


رئیس تیم رسالت رباتیک دانشگاه خاتم جزییات مسابقات جهانی ربوکاپ 2024 هلند و اعزام ربات فلفلی را تشریح کرد.

یورنا عبدالله شمیسا سرپرست تیم رباتیک دانشگاه خاتم در مسابقات قهرمانی جهان ربوکاب هلند 2024 در نشست خبری و بازدید از ربات انسان فلفلی گفت: این نشست به مناسبت مسابقات جهانی روبوکاب هلند برگزار شد. برگزار شد. دانشگاه خاتم با رویکرد جدید یک دهه ای خود در تلاش است تا نسل جدید را به نسل جدید دانشگاه ها و فعالیت های نوین جامعه معرفی کند.

وی افزود: رویکرد این دانشگاه و سایر دانشگاه‌ها در حوزه رباتیک این است که نقش موثرتری در فناوری، ارتباط با صنعت، توسعه و تعامل در دانشگاه داشته باشند که نیازمند سرمایه‌گذاری در این راستا در حوزه ساختار و ساختار است. تشکیل. تیم های پیشرو

شمیسا ادامه داد: در زمینه هوش مصنوعی و رباتیک باید بگویم که این مرکز در دانشگاه راه اندازی شد و تیم رباتیک دانشگاه از سال 1396 شروع به کار کرد و در سال 2021 در این مسابقه شرکت کردیم و امسال نیز در این مسابقه شرکت خواهیم کرد. .

وی با تاکید بر اهمیت مسابقات افزود: تیم های مختلف برای حضور در این مسابقات تلاش می کنند و ما نیز سعی می کنیم تیم خود را برای حضور در این مسابقات آماده کنیم.

شمیسا با اشاره به اینکه مسابقات در 15 لیگ برگزار می شود، گفت: با تمام محدودیت های ربات از نظر سخت افزاری، نرم افزاری و پردازشی، این ربات آمادگی جسمانی انسان گونه دارد و هنر دوستان ما مشارکت موثر است. در مسابقات با این شرایط

به گفته وی بیش از 50 هزار شرکت کننده و 300 تیم از کشورهای مختلف در این مسابقات شرکت می کنند.

شمیسا گفت: ترویج فناوری های نوین رباتیک و هوش مصنوعی و ایجاد بستری برای تبادل دانش و تجربیات بین محققان و دانشجویان از جمله اهداف برگزاری این مسابقات است.

لازم به ذکر است که ربات Pepper به عنوان یکی از پیشرفته ترین ربات های انسان نما در جهان شناخته می شود.

بر اساس این گزارش، مسابقات قهرمانی جهان ربوکاپ 2024 هلند از 27 تا 31 تیرماه (17 تا 21 تیرماه) با حضور بیش از 3000 هنرجوی فنی از 45 کشور جهان برگزار می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *