انتصاب سرپرست معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر

تبلیغات بنری


بیرحسین کولیوند به عنوان معاون بهداشت، درمان و توانبخشی و معاون آموزشی جمعیت هلال احمر منصوب شد.

یورنا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، حمیدرضا دهقان به عنوان سرپرست معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر منصوب شد.

در متن حکم انتصاب آمده بود:

آقای دکتر حمیدرضا دهقان

نظر به تعهد، شایستگی و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید. از آنجایی که معاونت فوق الذکر در راستای اهداف و وظایف بهداشتی و درمانی مقرر در اساسنامه جمعیت هلال احمر نقش ارزنده ای در کاهش آلام بیماران و معلولین ایفا می کند، انتظارات اصلی از شما به شرح زیر خواهد بود:

توجه به اجرای وظایف مربوط به بهداشت، درمان و توانبخشی مقرر در قانون اساسی جمعیت

برنامه ریزی برای ارتقای سطح کمی و کیفی امور مربوط به حوزه های بهداشتی، درمانی، پزشکی و توانبخشی

برنامه ریزی مداخله به موقع و ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و توانبخشی اورژانس و پیش بیمارستانی در زمان وقوع حوادث

برنامه ریزی و نظارت بر تامین داروها و تجهیزات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی و توانبخشی در داخل و خارج از کشور با اولویت استفاده از توانمندی های داخلی جمعیت هلال احمر.

علاقه جدی به تدوین و اجرای برنامه های توانبخشی برای تسکین آلام بیماران و معلولان با رعایت انطباق قانونی و سابقه خدمات جمعیتی در این زمینه.

ارتقای برنامه ها و سیاست های معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی بر اساس برنامه های پنج ساله جمعیت

ساماندهی سیستم یکپارچه و جامع نظارت و ارزیابی مراکز بهداشتی درمانی داخل و خارج از کشور

امید است ضمن بهره گیری از توانمندی های متخصصین به ویژه جوانان مؤمن و پرتلاش، کارگران و نخبگان انقلابی و با استعانت از خداوند متعال در جهت تحقق اهداف همیشگی این قشر از مردم، تلاش نمایند. در راستای همدلی در حوزه های تخصصی و تفکیک گفتمان و تدوین لیست های مقام معظم رهبری و هم افزایی و همراهی مدیران در اجرای برنامه ها، برنامه ریزی اساسی و هماهنگی با بیانیه گام دوم را انجام خواهد داد. وظایف آنها موفق و پیروز خواهد بود.

از خداوند متعال توفیق روزافزون جنابعالی را در راه خدمت به ملت شریف ایران و در راه تحقق اهداف عالیه جمعیت هلال احمر و تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسالت دارم.

انتصاب کارگزار آموزش و پرورش

طی حکمی دیگر دکتر بیرحسین کولیوند، دکتر نامدار که پیش از این سمت معاونت آموزشی هلال احمر را بر عهده داشت نیز به عنوان قائم مقام وی در این سمت منصوب شد. در متن این حکم آمده بود:

جناب آقای دکتر پیمان نامدار، نظر به شایستگی، تعهد و سوابق گرانبهای علمی، به موجب این حکم به سمت معاون آموزشی، پژوهشی و فناوری جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید.

با توجه به اینکه در مراحل رشد و تعالی فردی و سازمانی، اتکای همه جانبه به فعالیت های آموزشی و پژوهشی وجود دارد، لازمه اساسی ایجاد فضای علمی برای حل مشکلات و مسائل فنی در حوزه های امداد و نجات است. بهداشت، درمان، جوانان، داوطلبان و کلیه شرکت ها و سازمان های تابعه موظف به ارتقاء سطح دانش کلیه اعضا و داوطلبان هستند یکی از وظایف و وظایف قانونی جمعیت هلال احمر افزایش سطح آگاهی عمومی به منظور ارتقاء سطح آگاهی مردم است. برای بالا بردن سطح آمادگی برای پیگیری و مقابله با حوادث.

لذا انتظار دارم ضمن رصد برنامه ها و فعالیت های مؤسسه علمی و کاربردی هلال ایرانیان، مرکز تحقیقات تاب آوری سوانح و بلایا و مرکز تحقیقات مدیریت سلامت در اجتماعات جمعی آن نماینده مجلس، با نهادینه سازی فرهنگ پژوهش محوری اقدام نمایم. و استفاده کامل از علوم و فنون و دانش کلیه کارشناسان و کارکنان و ارکان علمی و فرهنگی و اجرایی این دسته از جمعیت با تمام توان علمی و اجرایی در جهت ارائه برنامه ها و راهکارهای موثر. برای توسعه آموزش عمومی و ارتقای سطح آموزش عمومی. سطح کارکنان علمی، داوطلبان، جوانان و امدادگران و گسترش همکاری های علمی با دانشگاه ها، مؤسسات آموزشی و پژوهشی در سطح ملی و بین المللی.

امید است با استعانت از خداوند متعال در جهت تحقق اهداف همیشگی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، گام های اساسی برداشته شود و همراه با بخش سخنرانی، فهرست های مقام معظم رهبری به ویژه بیانیه اعلام شود. ترسیم شود. از گام دوم انقلاب اسلامی در پرتو همدلی، هم افزایی و همراهی مدیران و همچنین استفاده حداکثری از توانمندی های موجود در انجام وظایف، پیروز باشید.

دکتر برحسین کولیوند

رئیس جمعیت هلال احمر

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *