توصیه‌های طب سنتی برای افزایش آرامش داوطلبان کنکور

تبلیغات بنری


گفتگو

یک متخصص طب سنتی ایران به داوطلبان کنکور توصیه هایی کرد و گفت: استفاده از داروهای آرامبخش با طبع متوسط ​​تا گرم به داوطلبان کنکور توصیه می شود.

علی رضا عباسیان در گفت و گو با مرحله برای داوطلبان توصیه هایی ارائه دهید آزمون پذیرفته شده وی هل داد و گفت: داوطلبان کنکور از یک طرف باید آرامش خود را حفظ کنند و از طرف دیگر دمنوش هایی که برای حفظ آرامش استفاده می شود باعث خواب آلودگی داوطلبان و از دست دادن توجه آنها می شود که به همین دلیل استفاده از داروهای آرامبخش توصیه می شود. دارای طبیعت متوسط ​​تا گرم برای داوطلبان کنکور.

وی با اشاره به اینکه یکی از غذاهایی که به آرامش کمک می کند و خاصیت نسبتاً معتدل آن نیز دارد فالوده سیب است، ادامه داد: برای تهیه فالوده سیب باید ابتدا یک سیب زرد شیرین یا 4 عدد سیب صورتی را پوست کنده و رنده کنید. ، سپس یک قاشق سیب اضافه کنید. گلاب را به آن اضافه کنید. داوطلبان می توانند این فالوده را در روزهای پایانی تا زمان آزمون عصرانه بخورند، اما بهتر است عصر روزی که آزمون فردا برگزار می شود، آن را بخورند.

این متخصص طب سنتی ایران با بیان اینکه مصرف شیرینی سیب و دارچین باعث افزایش دقت و آرامش می شود، افزود: نوشیدنی گشنیز و گلاب نیز برای داوطلبان کنکور مفید است و طرز تهیه آن یک تا دو قاشق غذاخوری گشنیز غلیظ است. با 4 تا 6 قاشق غذاخوری گلاب مخلوط می شود و سپس به آن آب اضافه می شود و می توانید مقدار کمی زعفران نیز به این نوشیدنی اضافه کنید تا نشاط آن افزایش یابد و این نوشیدنی گرمتر شود، اما اگر داوطلب از تپش قلب رنج می برد مخلوط نباید استفاده شود.

این پزشک متخصص با اشاره به اینکه بهتر است این ترکیبات یک یا دو روز قبل از معاینه مصرف شود، گفت: از عصاره گل همیشه بهار، دم کرده گل همیشه بهار، عصاره بهارنارنج و اسانس اسطوخودوس نیز می توان برای آرامش استفاده کرد و بهتر است. برای اینکه داوطلبان شب قبل از این ترکیبات استفاده کنند تا خواب راحت تری داشته باشند. استفاده از این ترکیبات در روز امتحان توصیه نمی شود زیرا باعث خواب آلودگی و کاهش دقت می شوند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *