برای کشور بزرگ عراق اهمیت فوق‌العاده قائل هستیم

تبلیغات بنری


پزشکان در تماس تلفنی با عبداللطیف رشید با بیان اینکه اهمیت زیادی برای میهن بزرگ عراق قائل هستند، اظهار داشتند که دو کشور در بسیاری از زمینه ها دیدگاه ها و مواضع مشترکی دارند که بستر مناسبی برای تعمیق روابط و توسعه همکاری ها است. . .

یورنا- عبداللطیف رشید در تماس تلفنی با مسعود المدکیان ضمن تبریک پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری، برای این مسئولیت بزرگ و خطیر و همچنین در مسیر بهبود روابط دو کشور دوست و برادر آرزوی موفقیت کرد. ایران و عراق

عبداللطیف رشید روابط جمهوری اسلامی ایران و عراق را عمیق، مستحکم و منطبق بر منافع دو کشور دانست و بر علاقه کشورش به حفظ و تقویت این روابط و زمینه سازی برای همکاری های بیشتر تاکید کرد. در زمینه عصر جدید.

مسعود المادیجیان در این تماس تلفنی ضمن تشکر از تبریک دولت و ملت عراق، گستردگی روابط سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و مذهبی دو کشور را غیر ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد که این روابط در این کشور تعمیق یابد. آینده ی نزدیک. دوره جدیدی با همکاری مقامات ارشد دو کشور و توسعه آن.

رئیس جمهور منتخب با اشاره به اینکه اهمیت زیادی برای کشور بزرگ عراق قائل هستیم، از تلاش های رئیس جمهور این کشور در توسعه روابط ایران و عراق قدردانی کرد و گفت: دو کشور در بسیاری از زمینه ها دیدگاه ها و مواضع مشترکی دارند که این موضوع باعث شده است برای تعمیق روابط و توسعه همکاری ها مناسب است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *