مسیریاب شهر تهران تا پایان شهریور رونمایی می‌شود

تبلیغات بنری


ناظر شرکت کنترل ترافیک تهران درباره جزئیات اپلیکیشن راه یاب تهران توضیحاتی ارائه کرد و گفت: راه یاب شهرداری تهران تا پایان شهریورماه رونمایی می شود.

یورنا – به گزارش شهر، حمید برادران با بیان اینکه مسیر یاب تهران با رویکرد حمل و نقل اشتراکی در حال آماده سازی است، گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده فاز اول این مسیر یاب تا پایان سال جاری در سامانه شهرزاد بارگذاری می شود. شهریور ماه و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه با این روتر علاوه بر تعیین مسیر با خودرو، شهروندان می توانند از نحوه دسترسی به شبکه حمل و نقل عمومی نیز مطلع شوند، افزود: در این روتر شبکه حمل و نقل عمومی برای رسیدن به مقصد و حتی زمان آن پیشنهاد می شود. طول می کشد. همچنین مقصد را مشخص می کند و هدف ما این است که هر شهروند تهرانی بتواند با اتکا به برنامه فوق با وسایل حمل و نقل عمومی از مبدأ تا مقصد به سفر خود ادامه دهد.

برادران با بیان اینکه این اپلیکیشن به ما این امکان را می دهد که شهروند متقاضی بتواند زمان سفر خود را با خودروی شخصی و وسایل حمل و نقل عمومی مقایسه کند، افزود: با این اپلیکیشن زمان حرکت مترو و اتوبوس به صورت دقیق در اختیار شهروندان قرار می گیرد و می توانند سفر خود را آغاز کنند. با برنامه ریزی دقیق از ابتدا و این یکی از ویژگی های منحصر به فرد اپلیکیشن مسیر یاب شهرداری تهران است.

تبلیغات اینترنتی انسداد شهری و حوادث شهری در مسیر یاب شهرداری تهران

ناظر شرکت کنترل ترافیک تهران ادامه داد: در مراحل بعدی ارتباط با شهروندان، انسداد شهری، تصادفات شهری، اطلاع رسانی و … انجام می شود. از طریق اینترنت در اختیار شهروندان قرار می گیرد و یکی از ویژگی های خاص این روتر، اطلاع رسانی انسداد موقت در سطح شهر است. زیرا برنامه های مشابه داخلی و خارجی این قابلیت را ندارند; تا مسدود شدن موقت برخی از برنامه های خاص در این اپلیکیشن ها اطلاع رسانی نشود و شهروندان از انتخاب مسیر مزاحمتی ایجاد نکنند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *