عرضه‌کنندگان تجهیزات پزشکی پایش می‌شوند

تبلیغات بنری


معاون برنامه ریزی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو از نظارت بر تامین کنندگان تجهیزات پزشکی بر اساس بازدید میدانی کارشناسان سازمان غذا و دارو خبر داد.

یورنا – بر اساس اطلاعیه وبدا، مودت همایی با اشاره به اینکه کارشناسان تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو به منظور ارزیابی و صدور GLN از واحدهای تجاری منتخب تجهیزات و ملزومات پزشکی بازدید می کنند، گفت: شناسه سایت یک کد 13 رقمی منحصر به فرد برای هر واحد. تامین کنندگان و توزیع کنندگان تجهیزات و لوازم پزشکی به سیستم TTAC دسترسی دارند و امکان نظارت بر تجهیزات و لوازم پزشکی را از تامین کننده تا مصرف کننده فراهم می کند.

معاون برنامه ریزی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی تصریح کرد: در بازدیدهای کارشناسان سازمان غذا و دارو از عرضه کنندگان تجهیزات پزشکی مواردی از قبیل مکان یابی، رعایت دستورالعمل های صادره از سوی اداره کل تجهیزات پزشکی در خصوص انبارداری، بررسی شد. استانداردهای ملزومات پزشکی و لزوم الصاق کارت اصالت کالا و تاریخ انقضا کالاهای مصرفی بررسی می شود.

وی با بیان اینکه برخی از کالاهای واحدهای تجاری به دلیل عدم رعایت الزامات جمع آوری شد، گفت: سایر واحدهای تامین کننده و توزیع کننده تجهیزات و ملزومات پزشکی در حال بازدید هستند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *