نشست و برخاست پرواز‌های شهرفرودگاهی امام خمینی (ره) بر روی باند ۲۹ چپ

تبلیغات بنری


مدیرعامل شرکت فرودگاهی امام خمینی (ره) از ورود و خروج پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) از باند شماره 29 خبر داد و گفت: این اقدامات با هدف ارتقای سطح ایمنی و جلوگیری از بروز حوادث و آسیب به هواپیما و مسافران انجام می شود.

یورنا – به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سعید گیلبری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاهی امام خمینی (ره) از استفاده از پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) از باند چپ شماره 29 و فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد. گفت: این اقدام در راستای بهسازی و برنامه ریزی مناسب باند 29 می باشد.

وی افزود: در راستای اجرای برنامه مدون کاری (MOWP)، جلساتی برای کارگروهی متشکل از کارشناسان ایمنی از جمله معاونت عملیات فرودگاهی، رئیس برج مراقبت و نماینده هواپیمایی کشوری تشکیل شد. . تشکیلات و مدیران کل حوزه های مختلف مرتبط با عملیات هوانوردی و روسای ایستگاه های ایرلاین های داخلی و خارجی مقیم شهر فرودگاهی برگزار شد که منجر به تدوین سناریوی نشست و برخاست پروازها و نحوه انجام ایمن پروازها شد. باند فرودگاه ها به گروه های مربوطه اطلاع داده شده است که کار ایمن و پیش بند مطابق با قوانین ایکائو از جمله ضمیمه 2، 11 و 14 و دستورالعمل های داخلی کنترل فعالیت های ساختمانی در فرودگاه، وزارت کار و تجهیزات (MOWP) انجام خواهد شد. ).

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه این اقدامات با هدف ارتقای سطح ایمنی و جلوگیری از حوادث و آسیب به هواپیما و مسافران در حال انجام است، گفت:

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *