آماده‌باش هلال احمر نسبت به صدور هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر رگبار باران و وزش شدید باد

تبلیغات بنری


رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور از نارنجی بودن هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران، وزش باد و گرد و خاک در برخی نقاط خبر داد.

یورنا – به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ بابک محمودی گفت: اخطار نارنجی شماره 40 سازمان هواشناسی کشور مبنی بر وزش باد شدید و گرد و خاک صادر شد. بر این اساس پیش بینی می شود استان های جنوبی تهران، قم، مرکزی، همدان، لرستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، اصفهان، خراسان جنوبی، خراسان جنوبی، نیمه شرقی سیستان و بلوچستان و نوار شرقی کرمان. یکشنبه خواهد بود. .

وی افزود: روز دوشنبه جنوب تهران، قم، مرکزی، اصفهان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و شرق کرمان تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار می گیرد.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در کشور افزود: بارش شدید باران و باران های سیل آسا روز یکشنبه در شمال شرق آذربایجان، آذربایجان غربی، استان های اردبیل و ارتفاعات مازندران و روز دوشنبه در شمال و غرب آذربایجان ادامه دارد. آذربایجان در شمال شرق آذربایجان شرقی، مرکز و جنوب اردبیل و ارتفاعات مازندران قرار دارد.

المحمودی از شهروندان این فرمانداری ها خواست در مواقع اضطراری با شماره تلفن 112 سازمان امداد و نجات هلال احمر به صورت 24 ساعته و هفت روز هفته تماس بگیرند و درخواست کمک و یا دریافت خدمات تخصصی و امدادی داشته باشند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *