برنامه‌ریزی، اجرا و پایان تعمیرات اساسی ۱۰ دستگاه توربین گازی

تبلیغات بنری


مدیر برنامه ریزی شرکت حمل و نقل گاز ایران از برنامه ریزی، اجرا و اتمام تعمیرات اساسی ده توربین گازی در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

یورنا به گزارش شرکت ملی گاز ایران، ابراهیم میرزایی راد به نقش و اهمیت توربین های گازی در انتقال پایدار گاز به مصرف کنندگان اشاره کرد و گفت: با تلاش کارگران مناطق عملیاتی حمل و نقل گاز و بهره مندی از دانش، عملیات اجرایی شرکت ها در سه ماهه اول سال موفق به تعمیر 10 توربین نصب شده در این تاسیسات شدند.

وی همچنین در ارائه گزارش عملکرد فصلی معاونت برنامه ریزی در واحد کنترل و کنترل برنامه و واحد مدیریت تعمیرات و نگهداری سیستم اظهار داشت: برنامه ریزی، اجرا و تکمیل تعمیرات اساسی 10 توربین گازی، افزایش توانمندی ها سامانه سینا برای کنترل فرآیند تعمیرات و جابجایی توربین ها، تهیه و تدوین برنامه نگهداری و تعمیرات خطوط لوله و تأسیسات تقویت فشار گاز در سال 1403 هجری شمسی و کنترل اجرای به موقع برنامه های اعلام شده و پیگیری اجرا. از اقلام باقی مانده طرح جامع گازرسانی استان خوزستان، بررسی و انجام مکاتبات لازم به منظور تعیین تکلیف اجرای پروژه های تغییر لایه و تغییر مسیر خطوط لوله از مهمترین اقدامات در زمینه خطوط لوله و تاسیسات افزایش فشار گاز.

مدیر برنامه ریزی شرکت انتقال گاز ایران افزود: امکان سنجی چگونگی ارتقای سطح بلوغ اتصال سیستم مدیریت انرژی به سیستم نگهداری و تعمیر و امکان سنجی و بررسی نحوه شناسایی و بهبود کنترل های عملیاتی در گاز. تسهیلات افزایش فشار با رویکرد مدیریت انرژی، اجرای مرحله اولیه خودکارسازی ممیزی انرژی در سطح «انتقال گاز» و تعریف پروژه و تدوین پروپوزال تحقیقاتی با موضوع تعیین شاخص کلی عملکرد انرژی است. یکی از مهمترین اقدامات در حوزه انرژی در سه ماهه اول سال جاری است.

به گفته میرزایراد، اتوماسیون گام اول فرآیند مدیریت مستندسازی و اجرای فرآیند خودکار درخواست و اجرای خدمات فنی و اصلاحی در برنامه IPCMMS به صورت آزمایشی در مناطق 2، 6 و 10 عملیات حمل و نقل گاز. و اصلاح فرآیند خودکار برای کارهای اصلاحی یکی از مهمترین فعالیت ها در بخش تجزیه و تحلیل است.

مدیر برنامه ریزی شرکت حمل و نقل گاز ایران همچنین با استخراج اطلاعات لازم از سیستم نگهداری و تعمیرات، در جلسات کمیته راهبری پروژه PIMS، کارگروه توربو کمپرسورهای فرسوده و تحقیقاتی شرکت کرد و در بخش برنامه ریزی شرکت کرد در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت و گاز از رویه نگهداری و تعمیر سیستم (APEX) به عنوان یکی از مهمترین رویه ها در حوزه مدیریت نگهداری و تعمیر سیستم یاد شد. ربع 1403.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *