اقدامات معاونت خدمات شهری شهرداری تهران به مناسبت ایام محرم

تبلیغات بنری


معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران طرح های فرهنگی متناسب با ایام محرم را بر روی بیلبوردها، پشت بام پل ها و … به نمایش گذاشت، تابلوهای بزرگ پرچم تهیه و توزیع کرد، ریسمان های پرچم سیاه را در سطح شهر تهران نصب کرد و نظافت، پاکسازی، جاروبرداری کرد. و در اطراف هیئت ها و آسایشگاه ها و مساجد به طور مستمر اخبار ارائه می کرد.

یورنا – به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، حسین نظری ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری پیش رو سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (علیه السلام). وی به تشریح برنامه‌های معاونت رئیس‌جمهور در ایام محرم پرداخت و گفت: آماده‌سازی فضا، نمایش پروژه‌های فرهنگی، اعلام زیست‌محیطی و پوشش سقف شهر براساس برنامه‌های سازمان زیباسازی و با همکاری سازمان زیباسازی سیاه‌پوش شد. با 22 منطقه

نظری افزود: طرح های فرهنگی متناسب با ایام محرم الحرام بر روی بیلبوردها، پشت بام پل ها و … نصب شد، همچنین پرچم های مشکی در سطح شهر تهران به نمایش درآمد و تابلوهای بزرگ پرچم در مناطق 22 گانه توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی موارد بهداشتی با محوریت نظافت راهروها، باغ ها و مخازن اطراف مساجد، هیئت های مذهبی، اماکن نماز و ایثار به ویژه در روزهای تاسوعا و عاشورا مورد توجه ویژه قرار می گیرد. الحسینی. نظافت، نظافت، لایروبی و برداشت رسوبات مخازن روباز و بسته با محوریت محیط های اطراف اماکن مذهبی از جمله مواردی است که در این ایام به صورت ویژه به آن پرداخته می شود.

نظری افزود: استقرار تانکرهای مخصوص پسماند خشک، استقرار کارگران در اطراف مساجد، آسایشگاه ها و هیئت های مذهبی و جلب مشارکت شهروندان و مسئولین در امر نگهداری و بهبود نگهداری با تهیه مخازن مخصوص زباله خشک، کیسه های بزرگ زباله های ویژه، آموزشی. پیام ها و بهره مندی از توان پیمانکاران تفکیک پسماند خشک در جمع آوری زباله های خشک به ویژه ظروف یکبار مصرف یکی از اقدامات سازمان مدیریت پسماند با همکاری مناطق ۲۲ گانه است.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه تمامی ایستگاه های آتش نشانی در این ایام و ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در آماده باش کامل هستند، اظهار داشت: تیم های عملیاتی این سازمان در این ایام به ویژه در روز جمعه حضور دارند. جمعه. در روزهای عاشورا و تاسوعا در نقاط مختلف، مرکز تجمع عزاداران و راه های منتهی به مساجد، آسایشگاه ها و هیئت های مذهبی موجود در صورت نیاز خدمات رسانی می شود.

به نظر من بازدید و آشنایی با تمامی مولفه های ایمنی با محوریت مساجد، هیئت های مذهبی، آسایشگاه ها و اماکن توزیع نذورات بین عزاداران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی باعث ارتقای سطح ایمنی می شود. دانش شهروندان از طریق آموزش های مرتبط به این روزها و دیگر از جمله کار سازمان آتش نشانی که عنوان این روزهاست.

وی در پایان گفت: رسیدگی به باغ و فضای سبز مجاور مساجد، هیئات مذهبی، آسایشگاه ها و حسینیه ها، تجهیز و رفع نواقص سرویس های بهداشتی عمومی در مسیر عزاداران حسینی و تجهیز و تنظیم سیستم های صوتی و اطلاعاتی. در داخل آنها همچنین پارک ها، نمازخانه ها، اماکن اقامه نماز جماعت در ظهر روز عاشورا و سایر امور توسط سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران انجام می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *