«فتاح» پیروزی «پزشکیان» در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت

تبلیغات بنری


رئیس دستگاه اجرایی دفتر فرمان امام با صدور پیامی به مسعود بازیکیان در سمت نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

یورنا- در پی پیروزی مسعود بازکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، سید پرویز فتاح رئیس دستگاه اجرایی حزب فرمان امام با صدور پیامی انتخاب وی به عنوان نهمین رئیس جمهوری اسلامی را تبریک گفت. ایران

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام، متن پیام فتاح به این شرح است:

به نام خدا

برادر محترم جناب آقای دکتر مسعود بازقیان

با درود

حضور و مشارکت فعال ملت ایران اسلامی با بصیرت و دقت در چهاردهمین اجلاسیه انتخابات ریاست جمهوری تمامی معادلات و محاسبات دشمنان قسم خورده ایران که از لحظه شهادت رئیس جمهور فقید تا به امروز . انتخابات به منظور تضعیف وحدت ملی و گسترش یأس و ناامیدی در میان مردم به هم ریخت.

انتخاب جنابعالی به عنوان نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران توسط مردم عزیز را تبریک می گویم و امیدوارم در دولت چهاردهم با حمایت از این اعتماد عمومی و با تکیه بر این سرمایه ملی در این مسیر حرکت کنیم. از پیشرفت، رفاه و شکوفایی. برای رشد ایران اسلامی و ارائه خدمات بیشتر از گذشته باید گام های موثری به نفع محرومان و مستضعفان برداشته شود. شکی نیست که نهاد انقلابی فرماندهی مجریه امام (ره) در این مسیر دولت شما را یاری و همراهی خواهد کرد.

امیدوارم با عنایات خداوند متعال و اهتمام حضرت ولی عصر (عج) و حمایت و راهنمایی های رهبر فرزانه و فرزانه انقلاب اسلامی در انجام امور محوله موفق و موید باشید. و ماموریت هایی که به شما سپرده شده است.
اراده قوی

سید پرویز فتاح

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *