نخستین کارگاه آموزشی کارگزاران گمرکی آغاز به کار کرد

تبلیغات بنری


گمرک ایران به منظور آشنایی بیشتر با اصطلاحات و مفاهیم گمرکی کارگاه آموزشی برای کارگزاران گمرکی که در آزمون 1402 قبول شده اند برگزار کرد.

یورنا – به گزارش روابط عمومی گمرک ایران، این کارگاه آموزشی در چارچوب سیاست اساسی گمرک مبنی بر تسهیل در کسب و کار و با هدف افزایش مهارت و آشنایی کارگزاران گمرکی تازه پذیرفته شده برای اولین بار برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه این کارگاه آموزشی، فاطمه اعتماد مقدم، مدیرکل مرکز آموزش، تحقیقات و ظرفیت سازی گمرک، کارگزاران گمرکی را بازوان قوی همه گمرکات دنیا دانست و از برگزاری آزمون بعدی کارگزاری گمرکی در سال 1398 خبر داد. فوریه. از امسال.

اعتماد مقدم با ابراز خرسندی از برگزاری دو آزمون کارگزاری طی دو سال گذشته، از صدور مجوز تا ششم اسفند ماه سال گذشته خبر داد و افزود: با پیگیری های انجام شده بسیاری از پذیرفته شدگان کد کار خود را دریافت کرده و اکنون آماده هستند. برای انجام خدمات گمرکی.»

این گزارش می افزاید: در این کارگاه آموزشی سامانه های قاچاق کالا و ارز، کلیات قانون گمرک و آیین نامه اجرایی آن، طبقه بندی کالا در سامانه هماهنگ تشریح و کدگذاری کالا، سامانه جامع گمرکی، ضوابط و مقررات مناطق آزاد و خصوصی و کلیات روشهای تعیین ارزش در گمرک آموزش داده خواهد شد.

بر اساس این گزارش، بررسی مدارک ضمیمه اظهارنامه، کلیات قانون مقررات صادرات و واردات و آیین نامه اجرایی آن، ثبت سفارش و آگاهی از سامانه جدید امور گمرکی از جمله موارد دیگر در این آموزشی تشریح خواهد شد. کارگاه

شایان ذکر است کارگاه مذکور در دو گروه از تاریخ 25 تیرماه و تا 31 تیرماه در تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *