شهروندان تهرانی از پارک دوبل و توقف اطراف شعب خودداری کنند

تبلیغات بنری


معاون اجتماعی و فرهنگی پلیس راه پایتخت از شهروندان خواست به نزدیکترین شعبه اخذ رای محل سکونت و کار خود مراجعه و از دوبله پارکینگ و توقف در اماکن ممنوعه خودداری کنند.

یورنا به گزارش شهری، سرهنگ فیروز کاشیر روز جمعه در خصوص تمهیدات ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سطح شهر تهران اظهار داشت: تیم های پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برای تامین نظم ترافیکی و روان تردد در اطراف شعب اخذ رای اقدام کنند. در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری به همراه پلیس نیاز دارد.

به گفته وی، تیم های پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به منظور تسهیل در تردد در محورهای اطراف شعب در دور دوم ریاست جمهوری حضور پررنگی دارند.

سرهنگ کاشیر تکبیر گفت: امروز نیز همچون گذشته تیم های پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در اطراف این شعب شلوغ و شعب اخذ رای مستقر شده و مشغول تسهیل و مدیریت ترافیک هستند.

وی با بیان اینکه اعزام ماموران تا پایان شب و پایان مهلت رای گیری در این مدت نیز ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: شهروندان برای شرکت در انتخابات باید به نزدیکترین شعبه و مرکز اخذ رای در محل سکونت خود مراجعه و مشغول به کار شوند. انتخابات چنانچه به هر دلیلی قصد مراجعه با خودروی شخصی به شعب اخذ رای را دارند، باید از پارک دوبل، توقف در اماکن ممنوعه و به طور کلی از ارتکاب تخلف پرهیز کنند.

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین از همکاری شهروندان تهرانی با پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در ایجاد معابر منظم به ویژه در اطراف شعب اخذ رای در بزرگراه های پایتخت تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *