پیش بینی وزش باد شدید و گرد و خاک در تهران

تبلیغات بنری


مدیریت بحران استانداری تهران هشدار داد: از ظهر روز شنبه ۲۵ تیرماه احتمال سقوط اجسام از ارتفاع و وارد شدن خسارت به ساختمان های موقت به ویژه در مناطق جنوبی و غربی تهران وجود دارد.

یورنا- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: از امروز پنجشنبه چهاردهم تا ظهر روز شنبه 25 تیرماه در ساعات بعدازظهر و شب وزش باد شدید در نیمه جنوبی و غربی همراه با خیزش گرد و خاک و طوفان لحظه ای انتظار می رود دید محدود و کیفیت هوا ضعیف باشد

حمید یزدی مهر افزود: در این شرایط آب و هوایی، احتمال سقوط اجسام از ارتفاع افزایش می یابد و آسیب به سازه های موقت مانند داربست، تابلوهای تبلیغاتی و تجهیزات در مکان های مرتفع مانند برج ها و دکل ها، خطر شکستن درختان کهنسال و نهال ها، افزایش گرد و غبار و احتمال انتشار موقت گرد و غبار از استان های همجوار و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران به شهروندان تهرانی توصیه کرد در این مدت از استحکام سازه های موقت و سست مانند داربست ها، ماندن در مکان های مرتفع مانند برج ها و دکل ها، فلای گلایدرها، هواپیماهای سبک و بالگردها، ایست و … اطمینان حاصل کنند. ماشین ها را در کنار درختان پارک کنید و از سازه های ناقص و موقت خودداری کنید.

حمید یزدی مهر همچنین بر تقویت پوشش گلخانه های کشاورزی، اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از آسیب به بخش کشاورزی، احتیاط در اجرای عملیات عمرانی و خودداری از چرای دام و بادیه نشینی در مناطق مرتفع تاکید کرد.

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *