۱۱۱ نفر از حجاج به دلیل وخامت شرایط جسمی‌ به کشور اعزام شدند

تبلیغات بنری


رئیس مرکز پزشکی حج و حج هلال احمر از تداوم خدمت رسانی به زائران بیت الله الحرام و اعزام 111 زائر به کشور به دلیل وخامت وضعیت مالی خبر داد.

یورنا-به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر: آقای علی مرعشی گفت: از ابتدای عملیات بهداشتی و درمانی هلال احمر در ایام حج امسال یک میلیون و 186 هزار و 378 خدمت (شامل ویزیت عمومی و تخصصی، دارو و نسخه، خدمات پیراپزشکی، پرستاری، امدادی) ارائه شده است. ، حمل و نقل و غیره). ) به زائران بیت الله الحرام ارائه شد که یک میلیون و 120 هزار و 919 خدمت در مکه و مشیره و 65 هزار و 459 خدمت در مدینه انجام شد. در حال حاضر 25 زائر در بیمارستان هلال احمر و 12 زائر در بیمارستان سعودی تحت درمان هستند.

وی افزود: تاکنون 25 زائر ایرانی در عربستان جان باخته اند.

این مسئول هلال احمر تأیید کرد: کارکنان هلال احمر تا بازگشت آخرین زائر از عربستان به خدمات رسانی ادامه می دهند و تلاش می شود زائرانی که با خطرات پزشکی مواجه هستند سریعتر به کشور بازگردند.

لازم به ذکر است 380 نفر از کادر پزشکی هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران در عربستان حضور دارند. (به ازای هر 600 زائر، یک پزشک برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی انتخاب می شود.) این خدمه شامل پزشکان، پرستاران، امدادگران و دیگران است. هلال احمر به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران ایرانی است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *