واریز علی‌الحساب ۳ میلیون تومان به حساب ۴.۲ میلیون نفر مستمری‌بگیر تامین اجتماعی

تبلیغات بنری


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از پرداخت 3 میلیون تومان برای تامین معیشت بازنشستگان در ماه های فروردین تا خرداد خبر داد.

یورنا – به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، موسوی با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم مردم و رئیس جمهور شهید در خصوص بهبود وضعیت زندگی بازنشستگان و مستمری بگیران گفت: یکی از دغدغه های اصلی و مهم دولت سیزدهم مردم و ای بازنشستگان و بازنشستگان، شخص رئیس جمهور شهید ما حضرت آیت الله، دغدغه اصلی معیشت و زندگی است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: در ادامه این نظر دولت محترم بر اساس مصوبه هفته گذشته بر اساس قانون بودجه؛ وی از تخصیص سه میلیون تومان در بازه زمانی فروردین تا خردادماه به کلیه صندوق های بازنشستگی خبر داد و گفت: برای مزایا و معیشت بازنشستگان عزیز تخصیص می یابد. سپرده همچنین اعلام کردیم که بلافاصله برای تامین منابع که رقم 12600 میلیارد تومان است تلاش خواهیم کرد. این مبلغ را به حساب واریز کنید. به لطف خداوند متعال و با همکاری سازمان برنامه، نظام پولی و بانکی کشور و عزیزانی که در سازمان تلاش کردند این منابع تامین شده و تا ساعاتی دیگر مبلغی بالغ بر 3 میلیون تومان خواهد بود. به کلیه مستمری بگیران و بازنشستگان محترم سازمان تامین اجتماعی تامین و واریز می گردد.

وی افزود: پس از آن و در تعامل با بازنشستگان عزیز و نمایندگان کانون های بازنشستگی ضوابط و شرایطی را که باید طبق قانون اعمال و اجرا کنیم را جمع بندی می کنیم.

وی افزود: این سپرده برای همه بازنشستگان و مستمری بگیران خواهد بود و با هماهنگی فنی با بانک امروز به طور کامل به حساب همه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی واریز می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *