کنگره بین‌المللی سلامت در اربعین ضامن علمی و پزشکی بزرگترین تجمع جهان است

تبلیغات بنری


البازوکی با تشریح موضوعات و برنامه های علمی چهارمین همایش بین المللی سلامت اربعین گفت: بحث های این کنفرانس بین المللی تضمینی برای گردهمایی علمی و پزشکی بزرگترین گردهمایی جهان است.

یورنا – به گزارش ویپادا، عبدالرضا باسوکی در مراسم افتتاحیه چهارمین همایش بین المللی سلامت با موضوع اربعین اظهار داشت: در راهپیمایی اربعین به عنوان بزرگترین اجتماع در جهان، مردم از کودک تا سالمند و بیشترین حضور دارند. تفاوت مهم این اجتماع با سایر مجالس در جهان مربوط به بحث های معنوی و فرهنگی و جامعه توحیدی است که در این مسیر حاصل می شود.

وی به تفاوت راهپیمایی اربعین با دیگر اجتماعات دنیا اشاره کرد و گفت: یکی از مهم ترین ویژگی هایی که راهپیمایی اربعین را متمایز می کند سیار بودن این اجتماع است، بنابراین خروجی علمی در این همایش برای بهبود وضعیت بسیار مهم است. سلامت زائران از نظر علمی

بازوکی با تاکید بر جایگاه علمی در حوزه اجتماعات جمعی با برگزاری کنفرانس جهانی بهداشت در اربعین افزود: در اربعین سال 1402 بیش از سه میلیون ایرانی در این راهپیمایی شرکت کردند و پیش بینی می شود حدود 5 میلیون نفر از هموطنان ما شرکت خواهند کرد. شرکت در اربعین 1403. انجام شد

وی به فعالیت 17 کمیته علمی و حضور بیش از دو هزار شرکت کننده در چهارمین همایش بین المللی سلامت در اربعین اشاره کرد و گفت: در این همایش 387 مقاله دریافت شد که 180 مقاله در قالب سخنرانی ارائه شد. و 270 به صورت سخنرانی. در قالب پوستر الکترونیکی شامل 38 سخنرانی خارجی نیز از کشورهای پاکستان، ترکیه، عراق، فلسطین، کویت و لبنان و همچنین برگزاری 24 کارگاه علمی.

وی با اشاره به برگزاری کمپین فرهنگی در چهارمین همایش بین المللی سلامت اربعین، گفت: در این همایش موضوعات بهداشت دهان و دندان در یک روز از این همایش مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و اولین تخصصی مردمی و تخصصی مجله پژوهشی نیز به عنوان گردهمایی آشکار خواهد شد.

وی با بیان اینکه رویداد هوش مصنوعی در چهارمین همایش بین المللی سلامت در اربعین نیز برگزار می شود و 40 محصول در این زمینه مورد بررسی قرار می گیرد، افزود: از شرکت کنندگان در چهارمین همایش بین المللی سلامت در اربعین دعوت می کنیم تا میزبان همایش باشند. با عنوان دولت عراق نیز در دوره 5 تا 7 صفر شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *