بازبینی، تسهیل و تسریع فرآیند جذب سرمایه‌گذاران در دستورکار سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی

تبلیغات بنری


مدیرعامل و معاونین و مدیران سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی با هدف نظارت و پیگیری مسائل پروژه های سرمایه گذاری در سطح منطقه دو از آنان بازدید کردند.

یورنا – به گزارش روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی، مدیر عامل سازمان به همراه نمایندگان و مدیران به منظور بررسی و پیگیری روند پیشرفت پروژه های سرمایه گذاری منطقه دو از آنان بازدید کرد. شهرداری.

نوید خصوصی باف در این بازدید بر تسریع در بحث جذب سرمایه گذاری در سطح منطقه تاکید کرد و اعلام کرد: بررسی، تسهیل و تسریع در روند جذب سرمایه گذار برای توسعه هر چه بیشتر شهرستان در دستور کار این سازمان قرار دارد. ما دائماً مسائل منطقه ای را پیگیری می کنیم و آنها را به روز می کنیم.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی افزود: به منظور پیگیری روند جذب سرمایه گذار و بررسی مشکلات اداره سرمایه گذاری و مشارکت های مناطق، بازدید میدانی از پروژه ها و طرح های 22 تهران انجام شد. مناطق در دستور کار قرار گرفته و بر اساس برنامه ریزی هایی که هر هفته انجام می شود، تلاش می شود تا از یکی از مناطق شهرداری بازدید شود.

نوید خصباف تسهیل و تسریع در روند جذب سرمایه گذار به شهر و همچنین شناسایی و استفاده از مدل های نوین مالی در این زمینه را گامی در جهت توسعه هر چه بیشتر شهر تهران دانست که در دستور کار جدی و مستمر قرار دارد. سازمان.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *