حضور موفق دانش‌آموزان مخترع ایرانی در المپیاد علوم انگلستان ۲۰۲۴

تبلیغات بنری


رئیس تیم های علمی دانش آموزی ایران از موفقیت دانش آموزان مخترع ایرانی در المپیاد علمی 2024 انگلستان خبر داد و گفت: در این مسابقات 114 تیم از 48 کشور جهان با ارسال 310 طرح علمی به رقابت پرداختند.

یورنا مهدی رشیدی جهان، سرپرست تیم های علمی دانش آموزان ایران با اشاره به برگزاری المپیاد علمی بریتانیا در سال 2024 که از اول ژوئن 2024 تا 15 ژوئن برگزار شد، گفت: این مسابقات سالانه در رده سنی 12 تا 18 سال برگزار می شود. 2024 (12 تا 26 ژوئن) تیمی از 48 کشور با 310 پروژه علمی.

وی افزود: این المپیاد با حمایت دانشگاه آکسفورد در رشته های فنی مهندسی، کامپیوتر، انرژی، علوم زیستی، علوم اجتماعی، هنر و رباتیک در دو مرحله برگزار شد.

رشیدی جهان بیان کرد: در مرحله اول این المپیاد و پس از ارزیابی مستندسازی پروژه های دانش آموزی، از بین تیم هایی که موفق به راه یابی شدند، 4 تیم ایرانی متشکل از سینا مقدم نودیحی، بانز کریمی، الیا نصرت پناه، ماهان بادی و محمد سام نعمتی بودند. معین. به مرحله دوم.

سرپرست تیم های علمی دانشجویان ایرانی گفت: پس از پایان مرحله دوم داوری نهایی انجام شد که نتایج آن به تازگی از ایران اعلام شد، سینا مقدم نودیهی مدال برنز ماهان الجدی را دریافت کرد. محمد سام نعمتی دیپلم افتخار و بنیز کریمی و ایلیا مدال برنز را دریافت کردند. نصرت بنا گواهی حضور در این جلسه را از المپیاد علمی بریتانیا دریافت کرد.

وی افزود: این دانش آموزان پس از داوری طرح های خود به عنوان مخترع، موفق به عضویت در فدراسیون بین المللی مخترعان شدند که مردادماه امسال به عنوان مخترعان برگزیده ایرانی در مسابقه جهانی ژنو سوئیس شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *