جزئیات برگزاری و توزیع کارت نوبت دوم کنکور اعلام شد

تبلیغات بنری


معاون آزمون سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور، تاریخ و نحوه دریافت کارت و محل رفع ایرادات کارت شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری 1403 را اعلام کرد.

آفتاب نیوز:

علی الصدر با بیان اینکه نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 در روزهای پنجشنبه و جمعه 31 و 22 تیرماه برگزار می شود، گفت: آزمون گروه های آزمایشی رشته های ریاضی، فنی و انسانی در تاریخ 96/9/91 برگزار می شود. صبح پنج شنبه و آزمون گروه های آزمایشی ریاضی، فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه خواهد بود. آزمون گروه های آزمایشی هنر و زبان های خارجی ظهر پنجشنبه 30 تیرماه و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه 31 تیرماه برگزار می شود.

معاون سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور افزود: کارت شرکت در آزمون برای کلیه داوطلبان به همراه مدارک شرکت در آزمون از روز یکشنبه 26 تیرماه لغایت چهارشنبه 30 تیرماه در محل آزمون فعال می شود. آزمون فراگیر سراسری، سامانه نمایش و چاپ و داوطلبانی که در دو گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و انسانی) با یکی از گروه های آزمایشی هنر یا زبان های خارجی شرکت کرده اند، دارند. دو کارت

وی با بیان اینکه برای شرکت در جلسه آزمون باید پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه همراه با عکس را به همراه داشته باشد، گفت: در صورت مشاهده نقص احتمالی کارت، باید به آدرس مندرج در معاینه مراجعه و در جدول شماره 2 اطلاعیه منتشر شده در پرتال اطلاع رسانی سازمان سنجش کشور مستلزم بررسی واحدهای تعمیر عیوب کارت است. لازم به تاکید است که در این تست ست تست و محدوده تست به هیچ وجه قابل تغییر نیست و به جای مراجعه به ماژول های تعمیر عیوب کارت از این موارد جدا خودداری کنید.

صدر در خاتمه به داوطلبان توصیه کرد که اطلاعیه زمان و نحوه دریافت کارت و محل رفع ایرادات کارت شرکت در آزمون سراسری 1403 و همچنین راهنمای شرکت در آزمون سراسری را به دقت مطالعه کنند. آزمونی که با کارت شرکت در آزمون منتشر می شود.

تبلیغات بنری

aftabnews به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *