اجرای تمهیدات لازم برای امنیت نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳

تبلیغات بنری


رئیس شورای حفاظت از آزمون سراسری از همکاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی، قضایی، امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی برای حفظ سلامت و ایمنی دومین جلسه آزمون سراسری 1403 خبر داد.

یورنا- محمدحسین حاجیلو رئیس شورای حراست از آزمون سراسری در جلسه هماهنگی نمایندگان تام الاختیار دستگاه های اجرایی، قضایی، امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی در خصوص صیانت از مرحله دوم آزمون سراسری 1403 گفت: وی گفت: مقدمات و اقدامات پیشگیرانه و اجباری برای دومین دوره آزمون سراسری 1403 به پایان رسیده است و برنامه ریزی های لازم در سه بخش قبل، حین و بعد از آزمون سراسری برای برگزاری آزمون ایمن و سالم انجام شده است. و به عدالت آموزشی برسند.

معاون سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور با تاکید بر لزوم همکاری نهادهای مختلف امنیتی، انتظامی و قضایی برای حفظ ایمنی و اعتبار آزمون سراسری، گفت: آزمون سراسری بسیار مهم. یک رویداد مهم ملی که پیامدهای مستقیمی بر خانواده و اعتماد دارد، حاکمیت مردم است و پیشگیری از وقوع جرم به طرق مختلف در این زمینه ضروری است.

وی با اشاره به برخی گزارش های دریافتی مبنی بر تشدید فعالیت مددجویان سودجوی مدعی کلاهبرداری در شبکه های اجتماعی مجازی، گفت: داوطلبانی که در طول یک سال و حتی سال ها برای قبولی در آزمون سراسری برنامه ریزی و تلاش کرده اند و هزینه می کنند. وقت و انرژی و خانواده هایشان آماده شرکت در آزمون سراسری هستند و انتظار دارند در این مسابقه سالم و ایمن شرکت کنند و شاهد تحقق عدالت آموزشی در جامعه باشند، لذا تلاش همه نهادها در این زمینه می باشد. یک وظیفه ملی دومین دوره آزمون سراسری 31 و 22 تیرماه برگزار می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *