اقدامات دولت برای تحقق عدالت آموزشی در مدارس – یورنا

تبلیغات بنری


ردلی حکیم گفت که یکی از این موضوعات همیشه نگران مقامات آموزشی بوده و علاقه مند به آموزش آن است ، به ویژه در توسعه عدالت آموزشی و ارتقاء کیفیت آموزش در مدارس دولتی. در طول حمایت از انتخابات ریاست جمهوری ، پزشکان بارها بر اهمیت عدالت در فرصت های برابر برای آموزش و تحصیل تأکید کرده اند. ما ممکن است بعد از انتخابات پس از بخش ها کار کرده باشیم ، اما توجه ویژه ای را مشاهده کردیم.

وی ادامه داد: در جلسات ، که بیش از دو جلسه دو جانبه برای آموزش و پرورش برگزار شد و این جلسات یکی از استانهای منطقه بود. یکی از مهمترین موضوعات در این جلسات ، توسعه عدالت آماری است. وی ابراز نگرانی و تغییر روشهای تدریس و تغییر محیط یادگیری.

همچنین ، آنها توسعه محیط آموزشی و بهبود مکان های آموزشی را تغییر نمی دهند ، اما ما نمی توانیم تغییرات مهمی را مشاهده کنیم که در آن ما تغییرات قابل توجهی را مشاهده نمی کنیم ، ما تغییرات قابل توجهی را نمی بینیم ، بنابراین ما تغییرات قابل توجهی نمی بینیم بشر ما باید به روش های تدریس و یادگیری برویم.

معاون وزیر آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش آیا بررسی گزارش روزنامه است؟ وی گفت: علاوه بر جلسات موضوعات مربوط به محیط آموزشی ، موضوع برای روش ها و محیط یادگیری در نظر گرفته شده است. ما برنامه ای را برای تمرکز روی رئیس جمهور که روی سه اصلی تمرکز دارد ، برنامه ریزی کرده ایم. اول ، ظرفیت معلمان و پیشرفت حرفه ای روشهای حرفه ای و آموزشی آنها در کلاسهای درس. دوم ، سازماندهی یک محیط آموزش مثبت در کلاسهای درس و استفاده از فناوری ها برای بهبود معلمان و جوامع توسعه معلمان توسعه یافته و ایده های خود را بیان می کند. در این برنامه ، معلمان روی آن متمرکز شده اند و ما معتقدیم که معلمان می توانند تغییرات واقعی ایجاد کنند.

به گفته Wise ، ویژگی اصلی این برنامه این است که معلمان و مدارس موضوع اصلی تبدیل هستند. از بالای برنامه ، نظرات معلمان و معلمان در این برنامه گنجانده شده است.

این برنامه بر دومین همکاری دو جانبه بین ساکنان و مدارس ، وزارتخانه ها و معلمان تأکید دارد. ما تلاش می کنیم فضا را با همکاری و همکاری مانند معلمان و در نهایت فعال در کلاس ها کار کنیم و مربیان فعال می شوند.

وی گفت: “خوشبختانه ، برنامه های عملیاتی تدوین شده و کلاه ها و برنامه های مشترک تدوین می شوند.” بیایید یک درس باشیم. همانطور که در سند سرمایه گذاری تحول ذکر شد ، مدرسه باید پویا ، فعال باشد و معرفی کند که در آن همه دانش آموزان یک درس قوی دارند. این محیط باید برای همه دانش آموزان با ارزش و ارزشمند محرمانه و قابل قبول باشد. ما امیدواریم که اولویت بندی توجه ویژه رئیس جمهور و اولویت آموزش ، این گفتگو به یک نگرانی ملی تبدیل شود.

سرانجام ، حکیموس تأکید کرد که اگر کلاسهای درس باشد ، هدف جامعه را می بینیم که همه به فرصت های برابر دسترسی دارند و می توانند از مزایای آموزش و فرصت های شغلی بهره مند شوند. “. برای دستیابی به این هدف ، ما باید یک کار ملی واحد را برای دستیابی به این تغییرات انجام دهیم.

تبلیغات بنری

منبع : خبرگزاری tabnak

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *