قرعه‌کشی اختصاص سازه‌های تبلیغاتی به نامزد‌های مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری

تبلیغات بنری


همزمان با برگزاری دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، مراسم قرعه کشی اختصاص سازه های تبلیغات شهری به نامزدها برگزار شد.

یورنا – به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، مراسم قرعه کشی اختصاص سازه های تبلیغاتی شهری تهران به نامزدهای مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور حمید شایان رئیس سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار شد. ستاد انتخابات تهران، مهدی دلیجی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران و نمایندگان کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم و چند تن از مدیران سازمان زیباسازی شهر تهران در محل زیباسازی این سازمان برگزار شد. در تهران

بر اساس این گزارش، در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به هر نامزد 50 سازه تبلیغاتی اختصاص یافت که شامل 38 مجموعه آگهی و 12 بیلبورد بود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *