در زمینه تجهیزات آتش‌نشانی در وضعیت مطلوب قرار داریم

تبلیغات بنری


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به آغاز ششمین همایش و نمایشگاه بین المللی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهری گفت: در حوزه تجهیزات آتش نشانی در وضعیت مطلوبی قرار داریم.

یورنا – به گزارش شهروند؛ ششمین همایش و نمایشگاه بین المللی خدمات آتش نشانی و ایمنی شهری امروز (11 تیر 1403 هجری شمسی) آغاز به کار کرد و تا سیزدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

موضوعات این کنفرانس عبارتند از: مدیریت در عملیات اطفاء حریق و ارتقای ایمنی شهری، ارتقای فرهنگ ایمنی و استراتژی مشارکت شهروندان، مهندسی ایمنی آتش نشانی، نگاه به آینده و حاکمیت ایمنی خطرات فیزیکی و آتش نشانی، فناوری های نوین و هوشمندسازی در آتش نشانی و مهندسی آتش نشانی در تونل ها و حفره های زیرسطحی.

قدرت اله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در حاشیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: در این نشست 15 مهمان خارجی از کشورهای هند، استرالیا، بلژیک، چین و … شرکت داشتند که در پنل ها و کارگاه های آموزشی حضور دارند. .

وی با تاکید بر اینکه بخش های مختلفی از جمله دانشگاه، صنعت پتروشیمی و … در این دوره از نمایشگاه حضور دارند، افزود: افزایش مشارکت تولیدکنندگان در این نمایشگاه نسبت به دوره قبل قابل توجه است. حدود 43 شرکت در این نمایشگاه شرکتی حضور دارند که 11 شرکت دانش بنیان هستند.

آل محمدی ادامه داد: 80 درصد لوازم صنعت ساختمان در حوزه آتش نشانی و آتش نشانی توسط شرکت های داخلی تولید می شود. با حمایت می توان 20 درصد دیگر را بومی سازی کرد و نتیجه این اقدام ایجاد فرصت های شغلی و جلوگیری از خروج ارز به خارج از کشور خواهد بود. در نتیجه قیمت نهایی محصولات کاهش می یابد و کارگران ساختمانی به استفاده از وسایل ایمنی و آتش نشانی در ساختمان توجه می کنند.

وی با بیان اینکه از نظر نیاز سازمان آتش نشانی در وضعیت مناسبی قرار داریم، تاکید کرد: 50 درصد تجهیزات آتش نشانی در داخل تولید می شود. امیدواریم روزی برسد که تمام نیازهای آتش نشانان در داخل تولید شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: این همایش بزرگترین نمایشگاه تخصصی خاورمیانه در حوزه ایمنی و آتش نشانی است که 230 مقاله به دبیرخانه آن ارسال شد که از این تعداد 117 مقاله تایید شد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *