گفت و گوی یورنا با یک پیشکسوت و برگزیده مجالس زنانه حسینی: برخی از مبلغان در انتخابات اشتباه کردند – یورنا

تبلیغات بنری


لیلا فلاح زاده وی در 15 سالگی وارد حوزه علمیه شد و به تدریج دین و تحصیل را نه تنها به حرفه خود، بلکه به رسالت زندگی خود تبدیل کرد. در کشاکش روزگار، بین تحصیل و خانواده، سیاحت های تبلیغی و مسئولیت های اجتماعی، توانست نام خود را به عنوان یکی از بانوان برجسته و پیشکسوت در عرصه تبلیغ بنویسد.

به گزارش سرویس فرهنگی یورنا، لیلا فلاح زاده یکی از مجریان باشگاه «بانوان بهشتی» با انتشار پوستری از تجربیات خود و ضرورت این راه می گوید.

وی دارای مدرک سوم فقه و فلسفه اصول و مدرک فلسفه اخلاق در حوزه علمیه آمل به عنوان نماینده سازمان حج و زیارت، استاد حوزه و دانشگاه، مشاور خانواده و کارمند علمی و فرهنگی شروع به تحصیل کرد. . پنج سال در گورگون درس خواندم و همزمان به فعالیت های تبلیغی مشغول بودم. در ماه رمضان و محرم به روستاهای ساری و شهرهای دیگر می رفتیم و تبلیغ می کردیم. بعد از ازدواج به دانشگاه الزهرو قم رفتم و سه سال بعد به خاطر کار همسرم به تهران آمدیم. از سال 1357 تا 1360 به دلیل سن کم فرزندانم به طور موقت از تدریس منصرف شدم اما دست از تبلیغ برنداشتم. در سال 1361 در این رشته مدرک دوم را گرفتم و همچنان در زمینه تبلیغ و کار مسجد فعالیت داشتم.

اشتباهات برخی مبلغان در انتخابات

فلوح زاده با اشاره به سابقه کاری خود در امور مساجد می گوید: «چند سال مسئول مساجد غرب و شرق تهران بودم و بعد به کانون آمدم و مسئول مأموریت شدم. دغدغه من از ابتدا این بود که سیاست تبلیغاتی من بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری باشد.

وی در ادامه انتقادات خود از فعالیت برخی مبلغان می گوید: متاسفانه گاهی تحلیل های شخصی و سیاسی به این حوزه آسیب می زند. واعظ باید دستور مستقیم معلم را در نظر بگیرد نه نظر دیگران را. این موضوع به ویژه در انتخابات آسیب های زیادی به جامعه تبلیغ وارد کردد.”

گفتگوی روشن با نماینده پیشکسوت و منتخب مجلس بانوان حسینی: برخی از مبلغان در انتخابات اشتباه کردند.

به روز رسانی عمده مورد نیاز است

وی همچنین با اشاره به اهمیت ارتقای علمی مبلغان (مبلغان زن) می گوید: «مبلغ مانند یک دکتر جامعه است که باید همه علوم را بداند تا بتواند به نیازهای جامعه پاسخ دهد. ما باید سطح علمی مبلغان را تقویت کنیم تا نتیجه این تلاش ها را در آینده ببینیم».

فلاح زاده در پایان به نقش رویدادهایی مانند «بانوان بهشتی» در تقویت انگیزه بانوان فعال در عرصه تبلیغات و خدمات اشاره می کند: «با دیدن اینکه زحمات سال های خدمت ما نمایان و قابل تقدیر است، نه تنها به ما عطا می کند. انرژی و زندگی نو، اما نشان دهنده این است که جامعه اسلامی قدردان زحمات ماست. این علاقه ما را مجبور به ادامه و گسترش فعالیت های خود می کند.»

سومین رویداد “بانوان بهشت” با هدف حمایت از زنان مبلغ. بیش از 170 محفل بانوان و آقایان حسینی است.

تبلیغات بنری

منبع : خبرگزاری tabnak

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *