انجام ۶ میلیون پرواز بدون سانحه در مدت ۴ سال

تبلیغات بنری


رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: انجام 6 میلیون پرواز بدون سانحه طی چهار سال با وجود تمام کاستی ها، جریمه ها و مشکلات، نشان از تجربه، توان و تلاش بالای فعالان صنعت هواپیمایی کشوری دارد.

یورنا – به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد محمدی بخش، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری امروز در مراسم افتتاحیه مرکز کنترل عملیات هوانوردی جمهوری اسلامی ایران (هما) گفت: ) که صنعت هوانوردی بر لبه تکنولوژی در حال حرکت است و با وجود شرایط سخت تحریم ها نه تنها چرخ این صنعت از چرخش بازماند، بلکه وظایف جاری و مهم خود را با افتخار انجام داد.

وی افزود: این ماموریت توسط مردان و زنان با کارایی کافی و با تلاش روزافزون این نیروها انجام شد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: اجرای 6 میلیون پرواز بدون سانحه در مدت حدود چهار سال با وجود تمام کاستی ها، جریمه ها و مشکلات حاکی از تجربه، توان و تلاش بالای فعالان صنعت هواپیمایی کشوری است. .

محمدی بخش با قدردانی از حسن اجرای عملیات بزرگ حج گفت: این مأموریت با ایمنی و امنیت کامل به پایان رسید و رضایت رئیس بعثت رهبری را به دنبال داشت.

وی تصریح کرد: با تعداد و وضعیت ناوگان ما و همچنین برنامه ریزی های انجام شده توسط کشور میزبان، پادشاهی عربستان ما را در شرایط بسیار سختی قرار داده است اما با اقدامات عالی انجام شده و برنامه ریزی دقیق، این پروازها انجام شد. به طور منظم و ایمن انجام می شود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: با وجود شرایط سخت تحریم ها و ویروس کرونا در سال های اخیر، این صنعت همچنان رو به رشد است و عده ای که در تیر، مرداد و شهریور 1400 منتظر سقوط این صنعت بودند، شاهد توسعه آن هستند. و رشد امروز

وی گفت: علیرغم همه مشکلات از نظر ورود ناوگان جدید، تجهیزات ناوگان و انعطاف پذیری ناوگان شاهد اتفاقات خوبی هستیم و امیدواریم تا پایان سال جاری ناوگان به رکورد بی سابقه برسد. سالی که مردم دیگر نگران پروازهای ویژه ای مانند اربعین، نوروز و… نخواهند بود و آنها را به سطح ایده آل می رساند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به جمع آوری و دانلود دستورالعمل بازیافت هواپیماهای خارجی رایگان ادامه داد: شهر همدان و فرودگاه آن در این زمینه پیشگام محسوب می شوند و از این پس شرکت ها و شرکت های دانش بنیان متخصص در بازیافت هواپیما قادر به بازیافت هواپیما در این منطقه خواهد بود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *