سطح کیفی، علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان با شرایط مطلوب فاصله دارد

تبلیغات بنری


نماینده مردم تهران در مجلس گفت: با توجه به تلاش های انجام شده برای رونق دانشگاه فرهنگیان، این دانشگاه از افق تعیین شده عقب است و سطح کیفی، علمی و آموزشی این دانشگاه با شرایط ایده آل فاصله زیادی دارد.

یورنا – علی رضا سلیمی در جلسه عمومی امروز (یکشنبه 19 تیرماه) شورای اسلامی شهر در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: به مدارس سمباد رسیدگی مناسبی نشده و توسعه این مدارس بر روی زمین محقق نشده است. مبنای سند تحول

وی افزود: با توجه به شرایطی که آموزش و پرورش با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه است، بیش از 6 هزار نفر در مدارس غیرانتفاعی خدمت می کنند که به ساختار نیروی انسانی آموزش و پرورش آسیب وارد می کند و باید به این موضوع رسیدگی شود. . آنها را به طور جدی تصحیح و بررسی کنید.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلام شهر و پردیس در مجلس در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به شرایط کنونی دانشگاه فرهنگیان گفت: با توجه به تلاش های انجام شده برای رونق دانشگاه فرهنگیان، این دانشگاه فراتر از افق تعیین شده است و سطح کیفی و جنبه های علمی و آموزشی این دانشگاه در مورد شرایط بهینه فاصله دارد و موضوع نظارت بر پذیرش در مدارس غیرانتفاعی یکی دیگر از موضوعات مورد توجه است که دغدغه اصلی آن است. مردم و حق آنها برای انجام این کار. آموزش: متخلفان باید تحت نظر باشند و با پشیمانی با آنها برخورد شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *