ارائه بیش از یک میلیون و ۱۰۰ خدمت پزشکی هلال احمر به حجاج ایرانی تاکنون

تبلیغات بنری


رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به افزایش تعداد زائران ایرانی به مراکز بهداشتی درمانی این جمعیت در عربستان اشاره کرد که از کاهش آمار فوتی ها در موسم حج خبر داد و تاکید کرد: بیش از یک میلیون و 100 هزار نفر تاکنون خدمات رسانی شده است و خدمات جمعیت هلال احمر تا بازگشت آخرین زائران در عربستان ادامه خواهد داشت

یورنا – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر: برحسین کولیوند در جلسه هیات مدیره این جمعیت با بیان اینکه به نقش هلال احمر در انتخابات ریاست جمهوری احترام می گذاریم، به انتخابات دو مرحله ای ریاست جمهوری اشاره کرد و تاکید کرد: هیچ یک از مسئولان این کار را انجام ندادند. اگر جامعه اجازه دارد با استفاده از امکانات هلال احمر مخالف یا موافق نامزدی صحبت کند، تنها وظیفه ما این است که اعضا و مردم را به حضور پرشور در انتخابات تشویق کنیم.

وی با اشاره به انجام بهینه اقدامات درمانی و درمانی حج امسال، از ارائه بیش از یک میلیون و 123 هزار و 290 خدمات بهداشتی، درمانی، پرستاری و امدادی به زائران ایرانی خبر داد. دور

کولیوند افزود: با توجه به گرمای شدید در کشور عربستان، تعداد زائران و زائران حج و هلال احمر در حج جاری بیشتر از حج سال گذشته بوده است، اما با افزایش کلینیک ها و دانشکده های پزشکی بهتر است. خدمات با کیفیت به مشتریان ارائه شد و تعداد فوتی ها نسبت به حج گذشته کاهش یافت.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: خدمات هلال احمر در عربستان تا هشتم محرم الحرام و تا بازگشت آخرین زائران ایرانی به کشور ادامه دارد.

کولیوند به انتخابات آتی جمعیت هلال احمر در مرداد ماه آینده اشاره کرد و تاکید کرد: روند انتخاب اعضای جمعیت ها و شورای عالی این جمعیت ها باید به صورت منسجم، هماهنگ و کامل انجام شود انتخابات باید کاملاً مطابق با قوانین هلال احمر برگزار شود و افراد واجد شرایط حضور در آن شناسایی شوند. هزینه های انتخاباتی نیز باید شفاف باشد و با دقت نظارت و اجرا شود تا منتخبان هم دلسوز هلال احمر و علاقمند به کمک به مردم باشند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *