ما انقلابی هستیم، انقلابی پزشکیان است

تبلیغات بنری


رئیس ستاد انتخابات پزشکان با بیان اینکه برخی قصد مصادره انقلاب را دارند، گفت: انقلاب برای پزشکان است، انقلاب ما هستیم.

یورنا- علی عبدالعلی زاده رئیس ستاد انتخابات روز شنبه ۱۸ تیرماه در نشست خبری مسعود مازیکیان اظهار داشت: این دوره از انتخابات با تلاش مسئولان در سلامت و امنیت کامل برگزار شد.

وی افزود: خوشبختانه طبق نظرسنجی ها آقای مدشکیان در اولین انتخابات کشور پیروز شد و آقای جلیلی نیز در این انتخابات رتبه دوم را کسب کرد.

وی افزود: هفته آینده آخرین فرصت برای قانع کردن مردم، بیان نظرات و انتقاد از نظرات طرف مقابل است.

وی در توضیح دور دوم انتخابات گفت: تفاوت دور دوم و اول این است که مردم باید از بین کاندیداها انتخاب کنند. بنابراین بهتر است انتخاب از فرد به انتخاب فکر و اندیشه تغییر کند.

رئیس کمیسیون انتخابات پزشکی گفت: متاسفانه نگاه توسعه ای دولت اصلاحات ادامه پیدا نکرد. بعد از دولت اصلاحات همه برنامه های عمرانی مغفول ماند.

وی ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری باید به سمت انتخاب فکر و گفتمان حرکت کنیم، در حال حاضر شعارهای دو طرف در انتخابات مشخص است.

وی گفت: یک حزب کاندیدای خشونت، تحریم، تورم و گرانی است و طرف دیگر کاندیدای اهل اندیشه جاری و روشن است که معتقد به روابط باز و دوستانه با دنیا و سیاست خارجی است و نسبت به آن خشونت نشان نمی دهد. جامعه.” “.

عبدالعلی زاده با بیان اینکه رئیس جمهور اولین مرجع اجرایی کشور است و دولت است که لوایح توسعه کشور را از طریق نخبگان به مجلس ارائه می کند، تصریح کرد: نباید بگوییم رئیس جمهور انجام می دهد قدرت ندارند

وی ادامه داد: نکته دیگر صلاحیت رئیس جمهور است. مردم باید به سوابق، عملکرد و توان اجرایی کاندیداها توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: طرف مقابل هیچ سابقه و تجربه ای ندارد، یکی از عوامل تحریم های سخت و نپیوستن به FITF آقای جلیلی است.

عبدالعلی زاده با بیان اینکه مردم باید نوع اختیار اجرایی مورد نظر خود را انتخاب کنند، تصریح کرد: یک طرف زندگی با دنیا و رسیدن به پیشرفت است و طرف دیگر انزوا و تحریم است. اعمال تحریم جرم است و دلیل آن هزینه های زیاد از جمله خدمات درمانی است.

رئیس ستاد انتخابات پزشکی وظایف رسانه ها را در تبیین نقطه نظرات و تحلیل کاندیداها تشریح کرد و گفت: مدیری که از کنترل دلالان عاجز است چگونه می خواهد کشور را کنترل کند.

وی با اشاره به اینکه عده ای قصد مصادره انقلاب را دارند، افزود: ما انقلابی هستیم، این آقایان کجای انقلاب بودند؟ بگذار بروند خودشان را اصولگرا بنامند نه جبهه های انقلابی، انقلابی پزشکان.

عبدالعلیزاده با انتقاد از شعارهای انتخاباتی طرف مقابل گفت که با افتخار می گویند ما به وضع موجود ادامه می دهیم. تداوم وضع موجود به معنای ادامه تحریم ها، گرانی ها و خشونت های اجتماعی است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *