من متعهدم که به اعتماد مردم خیانت نکنم

تبلیغات بنری


مسعود مازیکیان با انتشار بیانیه ای گفت: متعهد هستم به امانت شما خیانت نکنم. شما به من رای دادید چون گفتم: همه جا راست گفته ام و دروغ نمی گویم. من از هیچ امتیاز خاصی بهره نبرده ام و هیچ فسادی از خود نشان نداده ام.

یورنا- مسعود پشیکیان در بیانیه انتخاباتی خود گفت: من پزشک مردم، وزیر دولت اصلاحات، نماینده صریح مردم، صدای بی صداها و خاک ملت ایران هستم. از شما می خواهم که پشت هر موضع و انتقاد سیاسی، فرصت انتخابات پیش رو را از دست ندهیم و کار را ناتمام نگذاریم.

متن بیانیه مسعود المدزیکیان به شرح زیر است:

به نام خدا

ملت شریف و شریف ایران

حضور پرمعنا در انتخابات را به شما تبریک می گویم. با صدای نورانی خود به ایران برگشتید یا نگران بودید. خدای متعال را شاکرم که نیروی اندکم باعث شد قدرت بیکران تک تک شما را بیان کنم تا بتوانیم از رنج های یکدیگر صحبت کنیم و چرخه پیشرفت و توسعه ایران را تامل کنیم. همه کسانی که بیرون آمدند و آگاهانه انتخاب کردند، چه به من و چه به رقیب من رای دادند، فرصت جدیدی برای شنیده شدن صدایشان و دیده شدن توانایی هایشان ایجاد کردند.

همه کسانی که نیامدند و هنوز در کارآمدی رای خود شک دارند، هر دو طرف ایران عزیزند و دلشان به تحقق عدالت، آزادی و پیشرفت برای ایران پایبند است و ایران را ملک همه ایرانیان می دانند. .

یک مرحله دیگر تا انتخاب نهایی باقی مانده است. حضور فعال شما در دور دوم انتخابات این گام دوم و سپس گام بلند دیگری را برای ایران رقم خواهد زد. ما یک هفته فرصت داریم تا یک بار دیگر نگرانی ها، نگرانی ها و حتی انتقادها و اعتراضات مشترک نسبت به رفتارهای سیاسی رایج را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. گام بعد از پیروزی در انتخابات، گام بازگرداندن انتخاب مردم به مردم و بازخوانی همه اصول و آرمان هایی است که ملت در این سال ها از زبان اسلام و انقلاب خود شنید: گام بازگشت به عدالت از دست رفته، تامین آزادی های محدود و رفع موانع پیشرفت همگان. از سوی ایران، گامی در جهت اصلاح رویکردهای غلط و رویه های نابجای حاکمیتی در راستای خواست و رضایت عمومی است. پس چون وقت آزاد پیدا کردی، یک قدم به جلو برو: اگر خالی هستی، از پروردگارت که خالی است یاری بگیر.

ملت آگاه ایران؛ در زمان انتخابات دیدید و شنیدید که من وعده های بی اساس ندادم، بلکه گفتم به برنامه ها و وعده های فراموش شده در دولت برمی گردم. به فصل حقوق ملت در قانون اساسی و سند چشم انداز بیستم ایران مصوب مقام معظم رهبری که هدف آن رساندن ایران به مقام اول منطقه و جایگاه شایسته در جهان با 4 برنامه توسعه است. گفتم به عدالت برمی گردم، زیرا دیدم و می بینم که احساس تبعیض، بی عدالتی و از دست دادن فرصت های برابر اکثریت ایرانیان را در همه زمینه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی مضطرب، ناراضی و گاه مأیوس کرده است. زمینه های.

گفتم به آزادی برمی گردم، چون مداخلات نامناسب و غیرقانونی دیدم که گاه موجب تضعیف اسلام، انقلاب، نظام و تحقیر کرامت انسانی و جامعه می شد. زنان، جوانان، اهل فکر، دانش، فرهنگ، هنر، اقوام، پیروان مذاهب، سرمایه گذاران و تجار همه خواستار اصلاح و بهبود وضعیت موجود هستند. ایران را نمی توان یک رنگ کرد و نسل های جدید و خواسته های آنها را نادیده گرفت.

گفتم به حفظ و احیای منابع توسعه ایران برمی گردم، زیرا فرسایش و عدم تعادل در حوزه آب، انرژی، محیط زیست و اقلیم خطرناک است. گفتم به عدالت اقتصادی برمی گردم چون بهبود زندگی مردم و تامین زندگی عادی برای همه شهروندان در اولویت قرار گرفته است.

گفتم در سیاست خارجی به آرامش برمی گردم و مشکل تحریم های سرکوبگرانه را بر اساس اقتدار ملی و تعامل سازنده حل می کنم، زیرا حل مشکلات اقتصادی و توسعه ای ایران ابتدا از سیاست می گذرد. می دانم که مسائل آینده و آینده ایران دشوار، مزمن و گاه پیچیده است. اما در فضای امید، اعتماد، همبستگی و مشارکت می توان گره را حل کرد. رای شما در این مرحله بار سنگینی بر دوش من گذاشته است.

من متعهد هستم که به اعتماد شما خیانت نکنم. شما به من رای دادید چون گفتم: همه جا راست گفته ام و دروغ نمی گویم. من از هیچ امتیاز خاصی بهره نبرده ام و هیچ فسادی از خود نشان نداده ام. گفتم: اداره و اصلاح امور را به قانون و تجربه و خرد جمعی برای احقاق حقوق ملت و رفع تبعیض و بی عدالتی می سپارم. هنوز گردن من با این حرف ها بسته است و از این پس عهد من با شما این است که به رای شما برای ایران متعهد باشم. بعد از انتخابات هر جا دیدید از مسیر اخلاق و انصاف و قانون منحرف شده ام یا خواسته های شما را دنبال کرده ام با مطالبه و انتقاد و اصلاح مرا به مقام حق و عدالت برگردانید.

از زمانی که نایب رئیس و ولی امر شما شدم، خود را متعهد به اجرای وصیت امیرالمومنین علی (علیه السلام) به مالک الشتر می دانم که می فرماید: «و وزرای منتخب شما باید باشند. کسانی که حقیقت تلخ را به شما می گویند.» و در آنچه انجام می دهید یا می گویید خداوند آن را برای دوستانش نمی پسندد و کمتر به شما کمک کنند و به پرهیزگاران و راستگویان بپیوندند و آنان را بزرگ کنند که زیاد شما را ستایش نکنند و دلتان را نگذارند. از ستایش باطلی که انجام ندادی شادمان باش، زیرا ستایش زیاد، برکت را ایجاب می کند و به طغیان می انجامد.

فهیم مردم ایران; نتیجه انتخابات رقابتی و مؤثر پیروزی گفتگو و مدارا بر خشم و بدبینی، پیروزی عمل بر کناره گیری و پیروزی آشتی و اجماع ملی بر درگیری و اختلاف است. اساس رای نهایی شما پیروزی نگاه به آینده در مقابل ماندن در گذشته و پیروزی فرصت سازی در مقابل ایجاد تهدید است. پس بیایید گامی دیگر برای ایران برداریم، برای بازگشت و گسترش عدالت و آزادی، داوطلبانه یا انتقادی، که به قول فردوسی بزرگ: «اگر مملکتی آباد دادی، آباد و شاد باشی».

بیایید در پیشبرد مطالبات خود برای عدالت در جامعه و حکومت با هم بازی کنیم، نه در برابر هم. دریچه امید را به آینده باز کنیم. راه من راه پیشبرد مطالبات ملی و تامین منافع ملی از طریق اجماع ملی و بازگشت به مردم است و دولت من یک حکومت وحدت ملی برای پاسخگویی به ملت و عبور از بحران ها خواهد بود.

من در این مقام همان مسعود مازیکیان خواهم بود که می دانید. دکتر مردم، وزیر دولت اصلاحات، نماینده صریح مردم، صدای بی صداها و خاک ملت ایران. از شما می خواهم که پشت هر موضع و انتقاد سیاسی، فرصت انتخابات پیش رو را از دست ندهیم و کار را ناتمام نگذاریم.

امروز سخت است، اما می توانیم به لطف خدا، حضور فعال و رای گیری هدفمند در مرحله دوم آینده خود را روشن تر کنیم. خدایا لطفا در پایان کارت این کار را بکن تا نجات پیدا کنیم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *