پیام پورمحمدی درپی اعلام نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

تبلیغات بنری


مصطفی پورمحمدی پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری نوشت: از شما می خواهم در ۲۴ تیرماه با حضوری فوق العاده تشریف بیاورید و با تصمیم درست راه کارآمدی و عقلانیت را هموار کنید و به معجزه اعتماد دست یابید.

یورنا- مصطفی پورمحمدی در بیانیه ای خطاب به ملت ایران پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم نوشت:

به نام خدا

مردم عزیز ایران

درود بر همه شما که در 17 تیر حضور داشتید و به احترام همه شما که باور نکردید و نیامدید. آمدن و نیامدن شما پر از پیامی است که امیدوارم شنیده شود. پیام شما واضح و بدون ابهام است.

هنوز هم معتقدم راهی جز معجزه توکل نیست. فرصت آشنایی با شما برای من کوتاه بود و ناگفته های زیادی باقی مانده بود. در این مدت کوتاه برخی از آرزوهای شما را صریح و عمیق به شما گفتم. تو با عشقت نشان دادی که حرف دل هنوز شنیدنی است.

من به خوبی می دانستم که در این صورت نمی توان مهر را به رای تبدیل کرد. با این حال، صرف نظر از نتایج آرا، از روی صداقت و وفاداری به انتصابم در کنار شما ماندم. من در توافق با شما بودم و هستم.

در قولت عهد همه را شکستی.

یقین دارم گفتمان اصیل برآمده از انقلاب اسلامی، گفتمان صحیح و مرهم درد این دوران است. منتخبان ملت با هر نگاهی که دارند چاره ای جز پیمودن راه اصیل انقلاب و جلب اعتماد شما ندارند. از شما می خواهم در 24 تیرماه با حضوری باشکوه تشریف بیاورید و با تصمیم درست راه کارآمدی و عقلانیت را هموار کنید و به معجزه اعتماد دست یابید.

خدایا به لطف خود مردم عزیز ایران را سرافراز و پیروز فرما و امام و شهدا را غرق رحمت خود کن و به مقام معظم رهبری و همه بندگان صالح توفیق عنایت فرماید.

آمین ای قادر متعال

مصطفی پورمحمدی

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *