همه تلاش کنیم دکتر جلیلی رئیس دولت آینده باشد

تبلیغات بنری


قالیباف با حمایت از سعید جلیلی گفت: هنوز راه تمام نشده است از همه نیروهای انقلابی و حامیان آنها کمک کنند تا نهضت که عامل بخش مهمی از مشکلات اقتصادی و سیاسی ماست به قدرت بازگردد. ” عرصه، پس همه ما باید تلاش کنیم کاندیدای جبهه انقلاب، دکتر جلیلی، به عنوان نخست وزیر دولت چهاردهم انتخاب شد.

آژانس خبری مرحله محمدباقر قالیباف در بیانیه ای در حمایت از سعید جلیلی گفت: راه هنوز تمام نشده است و با وجود اینکه شخص دکتر مازیکیان را محترم می دانم، به دلیل نگرانی برخی اطرافیان از همه نیروهای انقلابی و حامیان آنها تقاضا دارم. و برای اینکه نهضت که عامل بخش مهمی از مشکلات اقتصادی و سیاسی ماست، به عرصه قدرت برنگردد، همه باید تلاش کنیم تا کاندیدای جبهه انقلاب، دکتر جلیلی را انتخاب کنیم.» ، به عنوان چهاردهمین نخست وزیر.

متن کامل بیانیه محمدباقر قالیباف در حمایت از سعید جلیلی:

من مؤمنان انسانهای خوبی هستیم، ما با آنها عهد داریم.

انتخابات 17 تیر، نشان از ایمان عمیق نظام جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب به مردم سالاری دینی است که دریچه ای برای تغییر از درون ساختار انتخاباتی فراهم می کند و این فرصت را برای بسیاری از جریان های با سلایق مختلف فراهم می کند. تغییر از درون ساختار انتخاباتی در رقابتی سالم و عادلانه خود را به مردم معرفی می کنند و مردم عزیز با مشارکت فعال مدیران اجرایی خود را انتخاب می کنند.

خدا را شکر، اگرچه منطق سیاسی حکم می کرد که در سمت ریاست شورا باقی بمانم، اما برای انجام وظیفه و پرهیز از نابودی کامل به کرسی شفا تکیه نکردم. خوشحالم که به لطف الهی در این برهه تاریخی به خودم اجازه ندادم که در حضور یا عدم خروج تردید کنم تا به دهه ویرانگر دهه 90 برنگردیم و راهی را که شروع کردیم ادامه ندهیم. شهید رئیس جمهور من است و من شرمنده شهدا و ایثارگران هستم شیوخ و کسانی که دارای نفوذ اخلاقی، دینی، حوزوی و علمی هستند، علاوه بر بزرگواران و محترمان، از این امر حمایت کرده و به بنده مقصر دستور دادند که لازم می دانم از همه کسانی که با منشی بزرگوار به من نیکی کردند، تشکر ویژه داشته باشم. و از خداوند در مورد فشارهای غیراخلاقی که به خاطر این حمایت ها به آنها وارد شده است بپرسید.

آنها در لحظه مهم تصمیم گیری هزینه را بر مصلحت ترجیح دادند. ارزش والای این حمایت برای من روشن است زیرا می دانم که این شیوخ جز برای انجام یک تکلیف الهی خود را خرج کسی نمی کنند.

همچنین باید تاکید کنم که راه هنوز تمام نشده است و با وجود اینکه شخص آقای دکتر مزیکیان را محترم می دانم، با توجه به علاقه برخی از اطرافیان، از همه نیروهای انقلابی و حامیان آنها می خواهم کمک کنند تا این تشدید متوقف شود. حرکتی که بخش مهمی از مشکلات اقتصادی و سیاسی امروز را به وجود آورد، حرکت ما است که نباید به عرصه قدرت برگردند، پس همه باید تلاش کنیم تا کاندیدای جبهه انقلاب، آقای دکتر جلیلی به ریاست منطقه 14 انتخاب شود. دولت.

در پایان از رهبر انقلاب فرزانه که با رهنمودهای خود در راستای مشارکت حداکثری و انتخاب صحیح راه را برای انتخابات هموار کردند و از تمامی حامیانم تشکر می کنم. کسانی که برای احیای گفتمان عقلانیت انقلابی تحت بیشترین فشارها و تخریب همه جانبه قرار گرفتند و شبانه روز کارآمد کار کردند، از شما بسیار سپاسگزارم و مطمئنم که مورد لطف شهدا به ویژه شهید قرار گرفتند. سلیمانی.

سلام محمدباقر قالیباف

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *